Crnogorac i najupešnija švedska influenserka napravili imperiju: Žive život iz snova, ali nije uvek bilo tako
Poznata švedska influenserka Kenza Zouiten (33) i njen suprug Aleksandar Subošić (39), atraktivni Crnogorac, ne predstavljaju samo savršen par, već su i uspešni poslovni partneri koji su zajedno stvorili modnu imperiju. Njihov brend "Ivyrevel", koji kombinuje luksuz sa digitalnom inovacijom, osvajaju obožavaoce mode širom sveta i postavlja nove standarde u industriji.
Kenza je 2009. godine upoznala Aleksandra Subošića, karatistu iz Crne Gore, i započeli su romantičnu vezu. Njihova ljubav je 2017. godine krunisana spektakularnim venčanjem, koje je privuklo veliku pažnju javnosti. Njihov odnos je izdržao brojne izazove, a Aleksandar je pružao veliku podršku Kenzinim ambicijama i snovima. Zajedno su stvorili porodicu i proširili svoj modni biznis, pretvarajući ga u pravu imperiju.
Kenza je bila i voditeljka na MTV-u, gde je pokrivala MTV Europe Music Awards nekoliko godina zaredom, učestvovala je u Modelljakten (zajedno sa Elite Model Management) i "Kenza & Tyra show". Dizajnirala je kolekcije nakita za "Guldfynd", bila je na više od 30 naslovnih strana magazina, kao i u reklamama i drugim saradnjama sa švedskim i međunarodnim brendovima. Takođe je učestvovala u Let’s Dance 2014 (švedska verzija "Plesa sa zvezdama").
Pre nekoliko godina, želela je da se dodatno izazove i osnovala je modni brend Ivyrevel, zajedno sa svojim mužem Aleksandrom Subošićem, njegovim bratom Dejanom i njihovim prijateljem Gustavom Springfeldtom. To je čista digitalna modna kuća koja je pokrenuta u junu 2013. godine. Mala porodična firma sa velikim snovima. Od 2015. godine podržava ih najveća modna kompanija na svetu.
Međutim, njihov brend je naišao na ozbiljne finansijske poteškoće tokom pandemije, a uprkos pokušajima rekonstrukcije, na kraju je podnet zahtev za bankrot 2021. godine.
Kenza je iskreno prokomentarisala da im pandemija nije ostavila dovoljno prostora da prevaziđu ekonomske izazove, naglasivši koliko im je teško palo opraštanje od brenda na kojem su radili skoro deceniju.
Ipak, prema njenom oficijalnom sajtu "Ivyrevel" i dalje radi, kao poznati digitalni modni brend sa inovativnim i modernim dizajnom.
Rana menopauza i pitanje potomstva
Iako su imali uspeha, njihov brak nije bio bez poteškoća. Kenza je prolazila kroz teške trenutke, uključujući dijagnozu rane menopauze, što je predstavljalo izazov za njene planove o roditeljstvu. Nakon dva neuspešna pokušaja vantelesne oplodnje, uspela je da zatrudni prirodnim putem, a njihov prvi sin, Nikola, rođen je u junu 2019. godine. Kasnije su dobili i drugog sina, Danila, 2021. godine, a treće dete došlo je u junu 2023.
Kenza je tokom godina otvoreno govorila o svom detinjstvu i teškim trenucima koje je provela sa svojim ocem, koji je preminuo 2018. godine nakon borbe s rakom. Njihov odnos je bio buran, obeležen porodičnim nesuglasicama i traumama koje su oblikovale njen odrastanje. Njena majka, koja je radila tri posla kako bi prehranila porodicu, bila je stub njihove male zajednice.
Najpopularnija švedska influenserka
Kenza ima 33 godine i mešavinu švedskog i marokanskog porekla, rođena je i odrasla u Stokholmu. Oduvek je imala veliku ljubav prema prijateljima, porodici, modi i putovanjima. Bavi se blogovanjem, modelstvom, influenserstvom, dizajnom, voditeljstvom i preduzetništvom. Mnogi je nazivaju raznim imenima, ali ni sama često ne zna kako da se predstavi. Uglavnom, Kenza nastoji da uživa u svakom trenutku svog života i koristi svaku priliku da ostvari svoje snove, uz puno zabave.
Sve je počelo kada je imala 15 godina i odlučila je da pokrene blog, želeći da zabeleži svoj svakodnevni tinejdžerski život sa svim njegovim izazovima- škola, prijatelji, dečko, porodični problemi. Nije imala predstavu da će to promeniti njen život.
Nedugo nakon što je započela blog, kenzas.se postao je najposećeniji blog u Švedskoj. Kada je napunila 16 godina, novinari su počeli da pišu o njoj i o velikom broju posetilaca njenog bloga, a zatim su usledili foto-sesiji i intervjui za televiziju i radio. Svi su želeli da saznaju ko je ova mlada devojka koja svakodnevno privlači hiljade čitalaca.
Kenza se u vezi s tim osećala kao obična tinejdžerka. Još uvek je bila u školi i nije imala jasnu viziju o svojoj budućnosti. Možda je to ono što su njeni čitaoci voleli kod nje i njenog bloga—bila je obična devojka koja nije želela da se pretvara, devojka koja je izabrala svoj put uprkos kritikama. Kao 16-godišnjakinja osnovala je svoju firmu, a kako je postajala sve nezavisnija, njen interes za modu, muziku i putovanja rastao je. Njen prvi značajan projekat bio je dizajniranje kolekcije za Jofamu (by Kenza), a potom je postala VJ na MTV-u. Svaki novi projekat je pomalo plašio, ali je uvek izazivala samu sebe.
(Ona.rs/KENZA ZOUITEN SUBOSIC)