Ove praznične sezone biraj(mo) ljubav

A. V.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Foto: Promo/ Nikola Rudić

Glumica Nina Janković otkriva šta je to šta voli da poklanja porodici i prijateljima tokom praznika

Iako se čini da smo 2024. godinu uzbuđeno dočekali pre otprilike tri meseca, vreme da ponovo razmišljamo o predstojećim praznicima i kupovini poklona za porodicu i prijatelje odavno je stiglo. U želji da naš poklon bude poseban i originalan, da ima posebno značenje za osobu kojoj ga darujemo, često se pitamo – šta je to što zaista odražava našu pažnju, ljubav i brigu? Jer, na kraju dana, praznici su savršena prilika da izrazimo nežnost i toplinu koju tokom godine, zbog svakodnevnih obaveza i brzog tempa života, često zapostavimo.

Upravo ovom mišlju vodio se i brend Pandora, koji godinama unazad predstavlja simbol pažnje i kvaliteta, te je često prva asocijacija mnogih koji traže savršen poklon za svoje voljene. Njihova kampanja BE LOVE predstavljena je na Pandora Holiday Brunch događaju, održanom u beogradskom restoranu Gilda. Ovaj događaj okupio je brojne poznate ličnosti, influensere i predstavnike medija, među kojima su bile i glumice Nina Janković i Marina Ćosić, pevačica Iva Lorens i mnogi drugi. Prisutni su uživali u čarobnoj, prazničnoj atmosferi koja je savršeno odražavala duh ljubavi, topline i zajedništva i tako prenela glavnu poruku događaja – BIRAJ LJUBAV.

-Praznična kampanja je, slobodno možemo reći, omaž darivanja i pažnje, koji se vidi i deli kroz svaki gest, poklon i trenutak proveden sa najbližima, a euforična atmosfera je savršen trenutak da to i proslavimo. Zbog toga je svaki komad nakita iz nove kolekcije inspirisan temama svetlosti i ljubavi, a upotpunjen motivima i simbolima praznične magije - ističu predstavnici Pandora brenda u Srbiji.

U tom duhu, gosti su imali priliku da podele šta za njih znači ljubav, da vide i probaju nakit iz nove kolekcije, učestvuju u Secret Santa igri i jedni za druge odaberu Pandora poklone. Pored bajkovite praznične dekoracije, emotivnoj noti događaja dodatno je doprinela poezija poznate pesnikinje Marine Bugarčić, koja je čitala neke od najlepših ljubavnih stihova.

-Ljubav je energija koja me oduvek pokreće, ali čini mi se da nas je ova Pandora kampanja ipak podsetila na to kako male, ali dragocene stvari imaju najveću vrednost. Ona nas je inspirisala da konstantno biramo i delimo ljubav – u životu, u interakciji sa drugima, pa i u darivanju tokom predstojećih praznika - izjavila je glumica Nina Janković, i dodala da je nakit koji ima posebnu simboliku upravo poklon koji najčešće bira tokom praznika, za svoje najbliže.

Kao poznati svetski brend, Pandora se već dugo izdvaja izuzetnim kvalitetom svog nakita, koji nastaju pažljivom izradom od visokokvalitetnih materijala poput čistog srebra, 14k pozlate, murano stakla i obrađenih slatkovodno gajenih bisera. Zbog toga je Pandora nakit savršen izbor kada želimo obradovati svoje bližnje.

(Telegraf.rs/PR)