Bekamovi u šetnji Parizom: Ponovo neusklađenih stilova, ali detalji privlače pažnju

Vreme čitanja: oko 1 min.

Nakon pojavljivanja na reviji Viktorija i Dejvid Bekam zadaju modne lekcije

Foto: Pascal Morcerf / Shutterstock Editorial , Laurent Salmon / KCS Presse / Profimedia

Najstilizovaniji par ponovo dominira u Parizu.

Nakon što su se bračni par Viktorija i Dejvid Bekam pojavili na modnoj reviji brenda "žakemis" u Versaju u zapaženim modnim kombinacijama, nastavljaju da osvajaju Pariz naizgled neusklađenim izdanjima. Odjednom viđamo Viktoriju u čizmama, a Dejvida u sandalama i mokasinama.

Da li ste znali da se ovo što nosi modna dizajnerka zovu "pantaboots"? Čizme-pantalone su trend koji najviše povezujemo sa brendom "balensijaga" i ovo definitivno jeste njihov model.

Na "unihop" se nastavlja deo za stopala sa visokom potpeticom i šiljastim vrhom. Ostatak odeće čini njena sopstvene kreacija - bledoljubičasti sako preko onoga što je u početku izgledalo kao par hulahopki. I dok razmišljamo o tome kako joj mora sigurno biti vruće u tome, setimo se da je to Viktorija Bekam i da je spremna da "pati" zbog mode i dobrog izgleda.

Zaokružujući svoj izgled, Viktorija je ponovo ponela velike crne naočare za sunce nalik viziru i nežnozlatni nakit. Kosu je pokupila u svoju već prepoznatljivu nisku punđu.

Sa druge strane, Dejvid se obukao sasvim ležerno, u skladu sa šetnjom po metropoli. Obična bela majica sa kratkim rukavima, teget pantalone i kamel mokasine - nešto od čega mnogi momci beže, ali ne i Bekam.

Znali smo da voli klasičan stil i poigravanje bojama košulja i odela, ali izgleda da voli da prihvati i aktuelne trendove i prilagođava im svom stilu neobavezne elegancije, baš kao što je to sada slučaj.

Ako vam je pažnju privukao njegov ranac, morate znati da Bekam uvek putuje sa stilom i ne beži od "fensi torbica".

Luksuzi i prestižni brend "goyard" stoji iza Bekamovog aksesoara. Ove torbe se ne proizvode masovno, brend proizvodi isključivo ograničen broj torbi svake godine, što osigurava da svaka torba ostane ekskluzivna i retka, povećavajući njenu vrednost i privlačnost luksuznim kupcima.

(Ona.rs)