Baš kao i njena majka: Princeza Šarlot, iako ima samo osam godina, postavlja modne trendove

Vreme čitanja: oko 1 min.

Sve devojčice žele da se oblače kao princeza

Foto: Tanjug/AP

Navikli smo več da svaka pojava princeze Kejt Midlton podrazumeva ogromnu medijsku pažnju. Nju prati veliki uticaj na svaku sferu života, posebno na modnu industriju. Ipak, njena naslednica sve više uzima deo te pažnje i modnog uticaja.

Naime, otkako se princeza Šarlot sa roditeljima i bratom pojavila na Vimbldonu, stanje prodaje odevnih komada i aksesoara koje je tog dana nosila znatno se promenilo.

Foto: Tanjug/AP

Osmogodišnjakinja je na finalnom meču nosila cvetnu haljini španskog dizajnera "Frikija", koja, kako navodi "Dailymail.co.uk", košta 169 funti. Naočare za sunce koje je princeza tog dana stavila proizvod je britanskog brenda "leosun", koji je posle meča na Vimbldonu doživeo nagli rast. Sve devojčice su želele ovaj detalj princeze Šarlot.

Kompanije je doživela povećanje posećenosti od 450 odsto, piše "Euro.eseuro.com". Model naočara je iz najnovije kolekcije, ali je interesovanje za brend naglo poraslo, a prodaja u inostranstvu takođe je porasla za nekoliko dana. Naočare koštaju 28 funti.

Mediji već procenjuju koliko bi bogatsvo princeza svojom pojavom u budućnosti mogla doneti britanskoj privredi, ali važnije od svega jeste činjenica da je na meču bila nasmejana devojčica koja je u društvu svojih najbližih uživala u sportskoj igri.

(Ona.rs)