Otkrila 5 stvari koje frizeri ne vole kod klijenata: Od prljave kose do "kukanja" o prethodnim iskustvima

Vreme čitanja: oko 1 min.

5 saveta kako se trebate ophoditi prema onima "koji vam rade o glavi"

Foto: Shutterstock

Teleza Braun, frizerka iz Kande, na svom "Tik-Tok" profilu podelila je savete na temu "šta bi klijenti trebalo da izbegnu ako ne žele da naljute svog frizera". Dok su neki saveti očigledni - poput dolaska na vreme, drugi su iznenadili.

Ona je istakla da, ukoliko se neko ne pojavi na zakazan termin - trebalo bi da isti plati. 

- Ne zarađujem praznom stolicom - navela je Braunova, a prenosi "Dailymail".

Ono što je posebno istakla jeste da, ukoliko dolazite na farbanje, uprkos popularnom verovanju, ne treba da dolazite sa prljavom kosom, već čistom.

- Boja se bolje prima na čistoj kosi, plus je odvratno ukoliko dođete sa prljavom - navodi.

Zatim je pričala o sasvim razumnom zahtevu da se klijenti ne pojavljuju bolesni - bez obzira na to koliko dugo su čekali na termin.

A apropo termina, dotakla se i pomeranja istih.

- Ne volimo kad zovete da pomerite za drugi dan, ali uglavnom ne možemo da kažemo "ne". 

I za kraj, Teleza je dodala "da ne kukate kako niko ne zna da vas ošiša" jer to frizeru uliva nesigurnost i pritisak.

(Ona.rs)