Otkrila 5 stvari koje frizeri ne vole kod klijenata: Od prljave kose do "kukanja" o prethodnim iskustvima
5 saveta kako se trebate ophoditi prema onima "koji vam rade o glavi"
Teleza Braun, frizerka iz Kande, na svom "Tik-Tok" profilu podelila je savete na temu "šta bi klijenti trebalo da izbegnu ako ne žele da naljute svog frizera". Dok su neki saveti očigledni - poput dolaska na vreme, drugi su iznenadili.
Ona je istakla da, ukoliko se neko ne pojavi na zakazan termin - trebalo bi da isti plati.
- Ne zarađujem praznom stolicom - navela je Braunova, a prenosi "Dailymail".
Ono što je posebno istakla jeste da, ukoliko dolazite na farbanje, uprkos popularnom verovanju, ne treba da dolazite sa prljavom kosom, već čistom.
- Boja se bolje prima na čistoj kosi, plus je odvratno ukoliko dođete sa prljavom - navodi.
Zatim je pričala o sasvim razumnom zahtevu da se klijenti ne pojavljuju bolesni - bez obzira na to koliko dugo su čekali na termin.
A apropo termina, dotakla se i pomeranja istih.
- Ne volimo kad zovete da pomerite za drugi dan, ali uglavnom ne možemo da kažemo "ne".
I za kraj, Teleza je dodala "da ne kukate kako niko ne zna da vas ošiša" jer to frizeru uliva nesigurnost i pritisak.
(Ona.rs)