Izvanredan stil francuske glumice Izabel Aper: Graciozna elegancija sa "balensijaga" dodirom
Muškarcima je oduvek bilo dozvoljeno da stare graciozno, a konačno i ženama je pružena ista šansa i prostor da to i pokažu
"Balensijagina" revija za proleće 2024. na Nedelji mode u Parizu održana je u crvenom pozorištu sa dramatičnim zavesama, gde je Izabel Aper na francuskom bila narator govora o krojenoj jakni. Revija je otvorena kada su se razmaknule crne zavese, a akcenat je stavljen na vraćanje osnovama naglašavajući trenč kapute, cvetne maksi haljine sa drapiranjem i bomber jakne prebačene preko majica i odvažnih maksi haljina.
Brend je početkom avgusta ove godine imenovao Izabel Aper za svog ambasadora. Ne samo da je francuska glumica jedna od samo dva ambasadora koje je ikada imenovao ovaj španski luksuzni brend, već što je još važnije, glumici je ova čast ukazana na pragu osme decenije, piše "The National News.com".
Bila je prijatelj kuće u poslednje dve godine i čak je učestvovala na revijama, a sada je postala najvažnije lice "Balensijage". Ovo je sjajan trenutak za brend, koji još uvek stoji na klimavim nogama nakon prošlogodišnjeg skandala.
Ako izuzmemo to, ovo je veliki korak napred za žene Izabelinih godina - prihvatanje starenja i odbijanje da se žena koja je zavredela pažnju javnosti sklanja u stranu sa prvim znacima starenja.
Glumica Izabel Aper je dama koja drži do sebe i vidi se da neguje i održava svoju lepotu, odbijajući da je "nadograđuje" i restartuje.
"Balensijaga" se pridružuje nekolicini drugih brendova koji su gledali dalje od kulta mladosti i stavili damu u godinama u centar pažnje. "Dior" je 2005. godine imenovao američku glumicu Šeron Stoun, koja je tada imala 47 godina, kao zaštitno lice svog asortimana za lepotu i negu kože, dok je 2013. Karl Lagerfeld učinio Tildu Svinton, koja je tada imala 53 godine, zaštitnim licem jedne "Šanel" kolekcije. Lagerfeld ju je opisao kao "modernu ženu, bezvremensku ikonu elegancije".
U međuvremenu, kozmetička kompanija "L'Oreal" svakako prednjači kada su kampanje ovog tipa u pitanju. Francuska manekenka Ines de La Fresanž je 2011. godine postavljena za portparolku u 53. godini, a godinu dana kasnije, glumica Džulijan Mur je imenovana za globalnog ambasadora u 52. godini. Helen Miren je 2014. bila odličan izbor za "Age Perfect" asortiman proizvoda. Naposletku, pre samo dva dana, Endi Mekdauel je prošetala pistom na predstavljanju ove kompanije na Nedelji mode u Parizu. Imajte na umu da njihova saradnja traje punih 30 godina.
Ako pogledamo stil Izabel Aper, čini se da zaista ide u korak sa trendovima i da je njena estetika svakako u skladu sa kreacijama modne kuće "Balensijaga".
Ove godine, čuvena francuska glumica stigla je na Kanski crveni tepih sa novom kratkom frizurom, nakon što je ošišala svoju crvenu grivu u znak solidarnosti sa ženama Irana. Takođe je nosila jednu od čipkastih haljina sa prozirnim efektom iz "Balensijagine" kolekcije za jesen/zimu 23/24. Zračila je snagom, saouverenošću i poletnom energijom.
Prošle godine je bila obučena u svetlo-zelenu "balensijaga" likru, sa rukavima koji su se pretvarali u rukavice i helanke koje su se pretvarale u cipele. Iste godine na Venecijanskom filmskom festivalu nosila je još jednu crnu haljinu, ovog puta "armani", sa asimetričnom suknjom okruglog oblika, uparena sa čizmama koje su imale smelu i oštru potpeticu, primećuje modni novinar "Voga".
Pre samo dva dana, u Parizu, oduševila je u već prepoznatljivim "balensijaga" crnim helanka-čizmama, preko kojih se uklopio dugački crveni orgtač nalik perjanoj jakni.
Muškarcima je oduvek bilo dozvoljeno da stare graciozno, a konačno i ženama je pružena ista šansa i prostor da to i pokažu.
(Ona.rs)