Šta Black Friday obećava, a šta je realnost: Bili smo u prodavnicama i proverili šta je na sniženjima

Vreme čitanja: oko 2 min.

Ipak, kada se uputite u šoping koji ste cele godine čekali, shvatite da je u pitanju maksimalnih 40 odsto, ali, naravno, ne na ceo asortiman

Foto: Telegraf.rs

Black Friday je pojam za dan na koji sve što želimo možemo kupiti po najnižim cenama. Da li se sniženja do 70 odsto zaista i praktikuju, koliko je tek drugi artikal na akciji i kako izgleda stanje u prodavnicama u Beogradu? Bili smo na licu mesta i sve proverili.

Redovi ispred "Zare" povodom sniženja za Black Friday su se formirali još pre podneva, a to je najprimetnije u njihovoj radnji u Knez Mihailovoj. U tržnim centrima se još uvek nije formirao red za ulazak, ali je zato red za kabine i kasu poduži, i to na sva tri "Zarina" odeljenja.

Ipak, kada se uputite u šoping koji ste cele godine čekali, shvatite da je u pitanju maksimalnih 40 odsto, ali, naravno, ne na ceo asortiman.

Ono što se da primetiti kada je u pitanju ova prodavnica jeste da ne postoje istaknute aktuelne akcijske cene, već su svi proizvodi koji su na akciji tokom petka i vikenda, obeleženi su roze krugom, a iznad ofingera stoji uramljeni znak za popust od 40 odsto.

Ukoliko vas buni šta je na popustu u "Zari", samo pogledajte deo radnje koji izgleda jako uredno i posloženo - tu nema ničega na popustu.

Šta je od veličina dostupno

Uputili smo se i u "H&M", ali tamo je, što se tiče kupaca, stanje isto kao i svakog dana. Njihova akcija je 20 odsto popusta na ceo račun koji je veći od 3500 dinara. 

Zanimljivo je da se popust na popust, na primer u "Calvin Klein", odnosi samo na kupaće kostime. Oni imaju sniženu cenu, a na tu dobijete od 20 do 30 odsto popusta. Ceo asortiman je snižen od 20 do 30 odsto. Slično je i sa drugim brendovima donjeg veša, na primer u "Calzedonia" imate 50 odsto na odabrane čarape sa radom i dečje, ali ima i pantalona, uglavnom koštaju 2500, ali ostale su samo male veličine XS ili S.

Domaći brend "Mona" daje popust od 10 odsto na kožu, a 20 odsto na tekstil. Ali, ako ste se nadale da ćete bar neki popust dobiti na najpopularnije modele se velikim "M", oni su označeni oznakom "Favorites" i na njih se ne primenjuje popust. Ista stvar važi i za nove torbe. Situacija je identična i u muškoj i ženskoj "Moni".

Parfemi su sniženi, ali ne i setovi

Kada je kozmetika u pitanju, na Black Friday akciji možete kupite ceo asortiman, sa popustom od 20 odsto, osim brenda "Šanel". U to ulaze i mejkap i parfemi, a samo na obeležene mejkap brendove imate 30 odsto, poput "Pupa Milano", "Art Deco", "Naj Oleari", "Diego dalla palma".

U "Sefori" pak imate 25 odsto na sve parfeme, sem na Armani Prive i setove. "Seforina" šminka je na 30 odsto, a od drugih brendova 30 odsto imate na ruževe, sjajeve i maskare.

Ako ste u potrazi za dobrim koferom i to baš onim kabinskim, imate ponudu u "Carpisi". On je 16.700 dinara i na kasi dobijete 20 odsto popusta.

Iz svega navedenog, da li su ovo popusti koji se čekaju cele godine?

(Ona.rs)