Šta Black Friday obećava, a šta je realnost: Bili smo u prodavnicama i proverili šta je na sniženjima
Ipak, kada se uputite u šoping koji ste cele godine čekali, shvatite da je u pitanju maksimalnih 40 odsto, ali, naravno, ne na ceo asortiman
Black Friday je pojam za dan na koji sve što želimo možemo kupiti po najnižim cenama. Da li se sniženja do 70 odsto zaista i praktikuju, koliko je tek drugi artikal na akciji i kako izgleda stanje u prodavnicama u Beogradu? Bili smo na licu mesta i sve proverili.
Redovi ispred "Zare" povodom sniženja za Black Friday su se formirali još pre podneva, a to je najprimetnije u njihovoj radnji u Knez Mihailovoj. U tržnim centrima se još uvek nije formirao red za ulazak, ali je zato red za kabine i kasu poduži, i to na sva tri "Zarina" odeljenja.
Ipak, kada se uputite u šoping koji ste cele godine čekali, shvatite da je u pitanju maksimalnih 40 odsto, ali, naravno, ne na ceo asortiman.
Ono što se da primetiti kada je u pitanju ova prodavnica jeste da ne postoje istaknute aktuelne akcijske cene, već su svi proizvodi koji su na akciji tokom petka i vikenda, obeleženi su roze krugom, a iznad ofingera stoji uramljeni znak za popust od 40 odsto.
Ukoliko vas buni šta je na popustu u "Zari", samo pogledajte deo radnje koji izgleda jako uredno i posloženo - tu nema ničega na popustu.
Šta je od veličina dostupno
Uputili smo se i u "H&M", ali tamo je, što se tiče kupaca, stanje isto kao i svakog dana. Njihova akcija je 20 odsto popusta na ceo račun koji je veći od 3500 dinara.
Zanimljivo je da se popust na popust, na primer u "Calvin Klein", odnosi samo na kupaće kostime. Oni imaju sniženu cenu, a na tu dobijete od 20 do 30 odsto popusta. Ceo asortiman je snižen od 20 do 30 odsto. Slično je i sa drugim brendovima donjeg veša, na primer u "Calzedonia" imate 50 odsto na odabrane čarape sa radom i dečje, ali ima i pantalona, uglavnom koštaju 2500, ali ostale su samo male veličine XS ili S.
Domaći brend "Mona" daje popust od 10 odsto na kožu, a 20 odsto na tekstil. Ali, ako ste se nadale da ćete bar neki popust dobiti na najpopularnije modele se velikim "M", oni su označeni oznakom "Favorites" i na njih se ne primenjuje popust. Ista stvar važi i za nove torbe. Situacija je identična i u muškoj i ženskoj "Moni".
Parfemi su sniženi, ali ne i setovi
Kada je kozmetika u pitanju, na Black Friday akciji možete kupite ceo asortiman, sa popustom od 20 odsto, osim brenda "Šanel". U to ulaze i mejkap i parfemi, a samo na obeležene mejkap brendove imate 30 odsto, poput "Pupa Milano", "Art Deco", "Naj Oleari", "Diego dalla palma".
U "Sefori" pak imate 25 odsto na sve parfeme, sem na Armani Prive i setove. "Seforina" šminka je na 30 odsto, a od drugih brendova 30 odsto imate na ruževe, sjajeve i maskare.
Ako ste u potrazi za dobrim koferom i to baš onim kabinskim, imate ponudu u "Carpisi". On je 16.700 dinara i na kasi dobijete 20 odsto popusta.
Iz svega navedenog, da li su ovo popusti koji se čekaju cele godine?
(Ona.rs)