Kanski festival iz nešto drugačijeg modnog ugla - kritičnog: Šlicevi, prozirnost, intima u fokusu

O. K.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Odvažno ili...

Foto: Shootpix/ABACA / Abaca Press , Italy Photo Press / Zuma Press / Profimedia

Kanski festival uvek je bio stecište filmskih imena,  prilika da se glumci sretnu i promovišu svoja dela, a moda je neodvojiv deo svega toga. Crveni tepih Kana tu je da pokaže šta je glamur, hrabrost, posebnost, ali 77. Festival nudi i nešto drugačije - provokativna izdanja koja prate jake kritike. Za izglede o kojima se priča zaslužne su modeli  Nataša Poli, Anja Rubik, Toni Garn.

Čini se da je sve krenulo od Toni Garn, kada je došla na premijeru filma "Horizon: An American Saga". Providna lepršava haljina sa dubokim šlicem davala je nežnost i eleganciju modelu, ali kritični bočni uglovi otkrivali su mnogo više no što bi se od dame očekivalo.

I da nemački model nije nežno položila ruku na svoju preponu, Kan bi imao da priča o mnogo čemu drugom, osim o filovima.

Foto: JM HAEDRICH / Sipa Press / Profimedia

I ako je Toni Garn pripremila publiku na nešto malo otvorenije izdanje, Nataša Poli je maksimalno pojačala modni utisak.

Crna kreacija koja više liči na produžen korset imala je proziran šlep koji pravi utisak viška tkanine. Ali u izdanju ove dame, kada je toaleta brenda "Mugler" u pitanju,  nije bilo viška.

Zbog nje premijera filma "Emilia Perez" definitivno ostaje upamćena.

Foto: Italy Photo Press / Zuma Press / Profimedia

Anja Rubik, poljski model, aktivista, filantrop i preduzetnica, želela je da pokaže svoju ženstvenost u crnom satenu.  No haljina sa dubokim šlicem na zadnjem delu, tačnije, tankim spojem između leđnog pojasa i nogu otkrila je mnogo više no što bi se od crne haljine očekivalo.

Foto: Shootpix/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Ove dame su želele da se o njima priča, a prateći društvene mreže, uspele su u tome. Ne zanemarujući komentare koji pitaju: "Kada je postalo moderno da se ljudi ne oblače?"

(Ona.rs)