Madona nosi torbicu od 100.000 dolara, ali detalj koji je izdvaja čini je pravim statusnim simbolom

K. M.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Foto: Alessandro Bremec/NurPhoto/Shutt / Shutterstock Editorial / Profimedia

Kada Madona nešto obuče, objavi ili ponese – svet to primeti. Ovih dana, kraljica popa izazvala je pravu lavinu reakcija kada se na Instagramu pohvalila torbicom vrednom čak 100.000 dolara, odnosno nešto više od 86.000 evra. Iako se čini kao još jedan luksuzni dodatak iz sveta slavnih, ova torbica nosi više od cene – nosi priču o ekskluzivnosti, statusu i jednom od najintrigantnijih novih brendova u modnoj industriji.

Radi se o modelu Nirvana modne kuće Aupen, brenda koji je osnovan tek 2022. godine, ali već sada ima poziciju iz snova: na ramenu Madone, Tejlor Svift, Selene Gomez, Florens Paf i drugih poznatih dama čiji stil diktira trendove.

No, za razliku od ostalih modela koji se izrađuju od teleće kože i koštaju "pristupačnih" 340 dolara, Madonin primerak je posebna edicija izrađena od prave krokodilske kože – i ono što je najvažnije – ne može se kupiti tek tako. Za ovaj model ne postoji link za naručivanje, već posebna pozivnica, kao da je reč o ekskluzivnom događaju ili klubu u koji ne može svako da uđe.

Foto:Instagram

Ko stoji iza Aupena – i zašto svi žele da ga nose?

Brend Aupen osnovao je Nikolas Tan, singapurski dizajner i preduzetnik, koji je već prvom kolekcijom uspeo da uđe u srce modne elite. Njegova estetika kombinuje futurističku eleganciju i minimalizam, a torbice odišu luksuzom, ali bez one prenaglašene logomanije – što ih čini savršenim izborom za one koji ne žele da budu „samo još jedan brend na slici“.

Aupen torbice su prepoznatljive po skulpturalnim linijama i suptilnoj raskoši, pa nije ni čudo što su u kratkom roku postale modni fetiš najpoznatijih žena sveta.

Ko sve nosi Aupen – i kako su postale modna opsesija?

Tejlor Svift je među prvima viđena s ovom torbicom – i to ne bilo gde. Nosila ju je na venčanju svog prijatelja Džeka Antonofa, gde se pojavila u elegantnom, ali jednostavnom izdanju, a upravo je torbica bila zvezda kombinacije. U međuvremenu, Aupen modeli viđeni su i u rukama Florens Paf, Džene Ortege, Selene Gomez, Charli XCX, Prijanke Čopre i Keri Vašington.

Svaka od njih nosila je torbicu u drugačijem koloritu i kontekstu, ali poruka je ista – Aupen je novi simbol stila, a torbica "Nirvana" njegovo krunsko delo.

Madona nije samo ponela torbicu – poslala je poruku. Aupen nije samo još jedan „it“ brend već precizno isprojektiran statusni simbol. U eri kada luksuz sve češće dolazi sa QR kodom i serijskim brojem, Nirvana torbica je relikvija jednog drugačijeg, intimnijeg, i ekskluzivnijeg luksuza – onog koji ne može svako da kupi, čak ni ako ima novca.

(Ona.rs)