Loren Sančez šeta Parizom sa torbom u obliku čaše za kafu! Ovaj modni apsurd vredi više od 5 srpskih letovanja
Postoje žene koje znaju da nose skupo. I postoje Loren Sančez. Dok većina smrtnica razmišlja da li može sebi da priušti šolju kafe na aerodromu, nova gospođa Bezos šeta Pariz držeći – šolju za kafu kao tašnu. I to onu koja košta više nego sedmodnevni boravak u Grčkoj.
Loren Sančez, žena čija garderoba u jednom danu premaši budžet prosečne svadbe, ponovo je dokazala da za nju moda nije stvar ukusa, već demonstracija moći. Nakon glamuroznog venčanja sa Džefom Bezosom, vrednog oko 50 miliona dolara, Loren je odlučila da leto nastavi u Evropi – kako dolikuje novopečenoj milijarderki: privatnim letovima, visokom modom i neobičnim dodacima.
Balenciaga, kafa i sat i po čistog apsurda
Na Balensijaginoj reviji visoke mode, održanoj u Parizu tokom jula, Loren se pojavila sama – ali to nikome nije smetalo, jer je pratila pažnju, a ne supruga. Na sebi je imala dramatičnu crnu haljinu dugih rukava sa upečatljivom kragnom, satenske štikle u tonu, oversized naočare i dijamantske minđuše koje se vide s Marsa.
Ipak, detalj koji je zasenio sve bila je – šoljica za kafu u njenoj ruci. Ili tačnije: tašna dizajnirana da izgleda kao kafa za poneti. Reč je o Balenciaga 9 AM Coffee Cup Clutch, torbici koja izgleda kao obična kartonska čaša, ali vas vraća za 5.750 dolara – plus porez.
Da li je to kafa? Ne – to je status
Lorenin „modni dodatak“ postao je viralni predmet rasprave: da li je moda izgubila kompas, ili samo pokušava da pokaže da pravi luksuz danas više ne nosi logotipe – nego ironiju?
Balenciaga je već poznata po sličnim eksperimentima: ranije su lansirali torbu koja izgleda kao IKEA plastična kesa, patike koje izgledaju kao da su pronađene na otpadu, i torbe u obliku kutije za čuvanje hrane. Ali ova šoljica... postala je ikona modne besmislenosti – i Loren ju je ponela sa samopouzdanjem koje samo milijarde mogu da kupe.
Nova gospođa Bezos i moda kao oružje
Loren Sančez već neko vreme dominira crvenim tepisima i modnim naslovima. Od momenta kada je postala zvanična partnerka Džefa Bezosa, promenila je stil – od glamurozne reporterke sa televizije, do žene koja modu koristi kao nastavak svog statusa. U svetu gde novac sve govori, ona ga koristi da viče.
A kada nosite „šolju za kafu“ vrednu koliko i dvonedeljni all-inclusive na Mikonosu – jasno je da nemate nameru da ostanete neprimećeni.
Vredi li ova šoljica 5.750 dolara?
Za nas obične smrtnice – naravno da ne. Ali za Loren Sančez? To je sitnica u ruci žene koja više ne nosi brendove – već poruke. I to vrlo glasne.
(Ona.rs)