Parfemi koje muškarci ne podnose: Ako ne želite da vas neko izbegava, vi izbegnite kupovinu

Vreme čitanja: oko 2 min.

Foto: Shutterstock

Parfem je produžetak ličnosti. Neki ga biraju pažljivo kao što biraju nakit, drugi ostaju verni jednoj bočici godinama. Međutim, iako se kaže da treba nositi ono što volimo, istina je da naš miris utiče i na ljude oko nas, naročito ako želimo da se svidimo suprotnom polu.

Postoje parfemi koji, uprkos našoj ljubavi prema njima, kod muškaraca izazivaju čistu, odbojnost.

Previše slatko = previše detinjasto

Parfemi koji mirišu na žvakaće gume, šećernu vatu ili karamelu često asociraju na devojčice iz spotova ranih 2000-ih. Mnogim ženama ovakvi mirisi deluju neodoljivo i "retro seksi", ali kod muškaraca izazivaju suprotan efekat.

Previše slatki mirisi često se percipiraju kao infantilni i napadni, a dodatni minus je što se dugo zadržavaju – i kada vas više nema, ostaju da lebde kao oblak od šećera. Za neke muškarce, to je mirisna verzija teške sentimentalnosti.

Foto: Shutterstock

Današnji trendovi favorizuju sofisticiranije note: meku vanilu sa drvenastom osnovom, tonke, puderasti ćilibar, pa čak i blagi pistać - mirise koji su topli, senzualni, ali ne preterano slatkasti.

Hemijska oštrina - nikako!

Još jedna kategorija mirisa koja odbija muškarce su oni koji imaju izraženu hemijsku notu. Alkohol, aceton ili druge agresivne komponente, posebno kada potiču iz nekvalitetnih parfema ili loših kopija poznatih brendova, ostavljaju utisak neukusa.

Ovakvi mirisi često “peku” nos i ostavljaju utisak da je parfem jeftin, bez dubine i karaktera. I umesto da žena miriše zavodljivo, deluje kao da je upravo sišla iz laboratorije.

Lekovite biljke ostavite farmaceutu

Iako su lavanda, ruzmarin, eukaliptus i pelin odlični za čajeve i aromaterapiju, u parfemima koji se nanose na žensko telo često izazivaju konfuziju. Umesto da asociraju na toplinu i zanos, oni podsećaju na ormarić sa lekovima ili na balzam za prehladu.

Biljne i farmaceutske note ponekad funkcionišu u muškim parfemima ili kao deo većih, složenijih kompozicija. Ali ako dominiraju u ženskom parfemu, muškarci ih često doživljavaju kao sterilne i nepristupačne.

Parfem je poziv, ne upozorenje

Parfem treba da privuče pažnju, ne da je uguši. Ako birate mirise koji su slojeviti, nežni i zavodljivi, a ne napadni i veštački, ostavićete utisak koji se pamti i koji se želi ponoviti.

Uostalom, kao što se miris ne vidi, ali se pamti, tako i utisak koji ostavite ne mora biti glasan da bi bio neizbrisiv.

(Ona.rs)