Sprema se novi rat, uzela joj muža, a sada i posao: Bjanka Sensori pokrenula brend kakav ima Kim Kardašijan

J. V.
Vreme čitanja: oko 3 min.

Foto: Profimedia

Supruga Kanjea Vesta, tridesetogodišnja manekenka Bjanka Sensor⁠i, posle šest meseci tišine vratila se na Instagram i – izgleda – objavila početak pravog modnog "rata" sa Kim Kardašijan, bivšom suprugom repera. Prema tvrdnjama američkih tabloida, Bjanka je uveliko u procesu lansiranja linije donjeg veša i pripadajuće odeće pod sopstvenim imenom – "Bjanka", koja će, sasvim otvoreno, biti direktna konkurencija SKIMS-u, imperiji Kim Kardašijan vrednoj oko 4 milijarde dolara.

Planirano je da se brend Bjanka pojavi 11. decembra, dva meseca kasnije nego što se prvobitno spekulisalo da će se to uopšte i desiti.

Retro donji veš i neočekivani detalji

U subotu, Bjanka je na Instagramu podelila prve fotografije svoje linije – uključujući grudnjake, gaćice, steznike i unihop. Sve modele je iznela sama i fotografisala ih uz pomoć mobilnog telefona ispred ogledala, umesto u studijskom okruženju sa profesionalnim fotografom.

Njeni modeli grudnjaka deluju pomalo retro, sa stilom koji više podseća na devedesete, pa i na famozni "bullet bra" iz 1940-ih, nego na dominantne trendove današnjice. Bjanka je dodatno privukla pažnju time što je pozirala u gaćicama preko hulahopki, uz srebrne cipele i grejače za noge.

Saradnja sa Markom Džejkobsem?

U svim objavama, Bjanka je označila poznatog američkog dizajnera Marka Džejkobsa, iako on na svom sajtu ne prodaje donji veš ni hulahopke. To je pokrenulo spekulacije o mogućoj saradnji, tim pre što je upravo Kim Kardašijan bila zaštitno lice kampanje Džejkobsa za sezonu jesen/zima 2023.

SKIMS, od intimnog veša do imperije

Kim Kardašijan je 2019. godine osnovala SKIMS zajedno sa bračnim parom Jensom i Emom Gred. Brend je počeo kao linija donjeg veša i steznika, da bi kasnije proširio asortiman na pidžame, kupaće kostime i kolekcije za muškarce. Danas SKIMS čini 75% ukupnog bogatstva Kardašijanove.

Zanimljivo je i da je sam Kanje Vest, nakon razvoda kritikovan u javnosti, bio "kreativni direktor iz senke" početne faze SKIMS-a, a upravo on je osmislio i originalni logo brenda koji se prvobitno zvao "Kimono".

Foto: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

"Ovo je osveta"

Prema pisanju tabloida, Kanje je sada potpuno posvećen Bjankinom brendu i navodno ga vidi kao priliku da "nadmaši Kim na svakom frontu".

"Sve je smišljeno da izgleda kao SKIMS, čak i estetika profila. Kanje želi da dokaže da može i bez nje", izjavio je izvor blizak paru za Radar Online.

Kim je navodno besna zbog svega i smatra da njen bivši suprug "vuče sve poteze u senci".

Kanje i dalje u centru pažnje

Dok se u pozadini sprema modni obračun, Kanje, koji i dalje ima skoro 65 miliona slušaoca mesečno na Spotifaju, završava novi album pod nazivom "Bully", koji izlazi u petak.

Takođe, planiran mu je i koncert 29. novembra u Sao Paulu u Brazilu.

Porodična priča u senci moći, novca i marketinga

Kim i Kanje su se razveli 2021. godine, posle šest godina braka. Imaju četvoro dece: Nort Vest (12), Sejnta (9), Čikago (7) i Psalma (6). Kanje mesečno plaća 200.000 dolara alimentacije, ali se tvrdi da sa decom već neko vreme nema kontakt.

Bjanka i Kanje su u braku od decembra 2022. godine, a ovog decembra slave treću godišnjicu.

Kristalno je jasno da na horizontu sledi sukob dva brenda, dve žene i dva sveta – priča koja će nesumnjivo puniti naslovne strane u mesecima koji dolaze.

(Ona.rs)