• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Nastavak uspešne kampanje "Roming priče": Novi junaci i sveže priče

Vreme čitanja: oko 2 min.

Kampanja je osmišljena kao emotivan i inspirativan video serijal namenjen platformi Instagram, koji ima za cilj da prikaže kako mts roming dodaci pomažu korisnicima da ostanu povezani sa svojim najbližima, bez obzira na udaljenost

  • 0
mts Foto: Mina Jocić

Nakon zapaženog serijala "Roming priče“, koji je osvojio i prestižnu nagradu Disrupt Awards, mts je započeo nastavak ove digitalne kampanje sa svežim pričama i novim junacima.

Kampanja je osmišljena kao emotivan i inspirativan video serijal namenjen platformi Instagram, koji ima za cilj da prikaže kako mts roming dodaci pomažu korisnicima da ostanu povezani sa svojim najbližima, bez obzira na udaljenost. Novi junaci predstavljaju različite situacije u kojima mts roming dodaci olakšavaju komunikaciju i održavanje veza sa porodicom i prijateljima širom sveta. Oni su napustili svoje domove u Španiji, Francuskoj i Kini i nove živote svili u Srbiji, naučili srpski jezik i upoznali srpsku tradiciju i kulturu. Nostalgija je ipak prisutna, te nekoliko puta godišnje putuju u svoju rodnu zemlju. I tada je veza sa Srbijom jaka, jer su u svakodnevnom telefonskom kontaktu sa svojom novom porodicom i koriste Evropa Net i Planeta Net dodatke.

Ove letnje sezone predstavili smo tri nova junaka:

  • Laia: Poreklom iz Barselone, Laia je došla u Srbiju privučena srpskom tradicijom, hranom i ljudima. Zaljubila se u Andriju i sada vodi svoj mali restoran u Smederevskoj Palanci.
  • Fabijan: Francuz koji je došao u Srbiju da studira, a nakon što su mu ljudi osvojili srce, odlučio je da ostane i da mu Srbija postane novi dom.
  • Leng: Poreklom iz Kine, srpska snajka, na društvenim mrežama poznata kao Mala Kineskinja.

Kampanja "Roming priče" ne samo da promoviše konkretne roming dodatke već i jača brend kroz emotivne i ljudske priče koje rezoniraju sa korisnicima. Prikazivanjem stvarnih životnih situacija i benefita koje donose roming dodaci, kampanja podstiče korisnike da se identifikuju sa junacima serijala i da isprobaju ove dodatke. Pored toga, ovakve kampanje pozicioniraju mts kao kompaniju koja razume potrebe svojih korisnika i koja je tu da im pomogne da ostanu povezani sa svojim najbližima, bez obzira na granice.

Jovana Matić, Menadžerka za digitalne marketing komunikacije, izjavila je: "Nastavak kampanje 'Roming priče' predstavlja našu posvećenost korisnicima da im omogućimo da ostanu povezani sa svojim voljenima, gde god da se nalaze. Naši roming dodaci su više od tehnoloških rešenja – oni su mostovi koji spajaju ljude, kulture i priče. Kroz ovu kampanju želimo da prikažemo stvarne životne priče koje odražavaju važnost komunikacije i povezanosti u današnjem umreženom svetu. Naša strategija je da putem emotivnih i autentičnih priča stvorimo duboku vezu sa korisnicima, istovremeno promovišući mts proizvode i usluge."

mts Foto: Mina Jocić

Prvi serijal kampanje "Roming priče" nije zabeležio nijedan negativan komentar na društvenim mrežama, što dodatno govori o njenom uspehu i prihvaćenosti među korisnicima. Nastavak kampanje Roming priče naišao je na još bolji odziv i korisnici rado dele nove epizode na mrežama.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: "Pustite dete da plače, to je važno za razvoj": Jelena za Ona.rs o važnosti roditeljskog autoriteta

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Budi jaka