Kreativna kampanja koja angažuje: Priča o mts Loyalty programu

E. O.
E. O.  
  • 0

Loyalty programi (programi lojalnosti) postali su ključni alat za angažovanje korisnika i održavanje konkurentnosti u današnjem poslovnom okruženju. Ovi programi ne samo da nagrađuju verne kupce, već omogućavaju brendovima da stvore dugoročne odnose sa svojom publikom. Jedan od najsvežijih i najzanimljivijih primera takvog programa u Srbiji je mts Loyalty, koji kombinuje zabavu i nagrađivanje korisnika kroz mobilnu aplikaciju AdBaloo. Ovaj program je specifičan po tome što uključuje elemente kvizova, licitacija i drugih interaktivnih igara, što ga čini jedinstvenim u poređenju sa tradicionalnim loyalty programima.

Jedan od najvećih izazova kod mts Loyalty programa bio je kako objasniti funkcionalnosti aplikacije korisnicima koji nisu upoznati sa konceptom interaktivnih igara i digitalnih licitacija. Kako motivisati korisnike da preuzmu aplikaciju, registruju se i postanu deo ovog programa? Kako im objasniti sve te "strane" pojmove kao što su med, novčići, dijamanti, licitacije i kvizovi?

S obzirom na to da je program sličan kvizu i koristi elemente igre, trebalo je korisnicima objasniti kako da pravilno koriste aplikaciju, a da pritom uživaju u procesu. Aplikacija nije samo zabavna, već uključuje različite složenosti koje su korisnicima bile nepoznate. Program je osmišljen da na zabavan način pruži jasno objašnjenje svih aspekata aplikacije – od registracije i učestvovanja u kvizovima, do sakupljanja bodova, licitacija i korišćenja dijamanata kao valute za nagrade.

Jedan od ključnih ciljeva bio je da se izbegne negativni prizvuk da je Loyalty program privilegija samo za određene korisnike. Umesto toga, program je otvoren za sve korisnike mts-a. Kroz jednostavno učestvovanje u kvizovima i takmičenjima, korisnici mogu sakupljati dijamante koji se koriste u aukcijama, a sve to uz zabavne elemente koji čine iskustvo interaktivnim i uzbudljivim.

Mts Loyalty Foto: Mts

Kreativni koncept mts Loyalty kampanje bazira se na interaktivnom dijalogu između "sumnjičavog korisnika "Jenny", i "mts zastupnika", kojeg je igrao Uroš. Ovaj dijalog predstavlja suprotnost skepticizma i poverenja, a cilj je bio da se korisnicima na zanimljiv i zabavan način objasne

funkcionalnosti aplikacije. Jenny postavlja pitanja o svemu, od registracije i igranja kvizova, do sakupljanja "meda" i "novčića", pa čak i o licitacijama i nagradama koje su na raspolaganju. Sa druge strane, Uroš, kao mts zastupnik, preuzima ulogu vodiča i daje jasne odgovore, koristeći jednostavan jezik i duhovite komentare.

Ovaj format bio je efikasan jer je prirodno uključivao humor i svakodnevnu dinamiku, što je korisnicima omogućilo da se opuste i uživaju u procesu učenja. Dijalog nije zvučao kao klasična promocija, već kao prirodan razgovor koji se lako može povezati sa svakodnevnim životom, a samim tim i sa samim korisnicima.

Cilj mts Loyalty programa je da se poveća angažman korisnika, stvori zabavna platforma za takmičenje i istovremeno pruže vredne nagrade. Kroz sinergiju zabave i nagrada, mts Loyalty postavlja novi standard u načinu na koji se loyalty programi koriste u kojima bi korisnici pored igre, mogli i da licitiraju i osvoje nagrade, a opet na jedan nenametljiv i zanimljiv način.

Kako bi se poruka o mts Loyalty programu dodatno proširila, rešili smo da u Loyalty program integrišemo popularni serijal "Državni posao". Korišćenjem već poznatih likova i humorističkog tona ovog serijala, uspeli smo da prenesemo poruku o Loyalty programu na suptilan i prirodan način.

Umesto tradicionalne reklame, program je integrisan u radnju serije, gde likovi kroz svoje dijaloge objašnjavaju prednosti mts Loyalty programa. Ova strategija omogućila je da poruka dođe do široke publike, koristeći popularni medijski sadržaj, a istovremeno održava visoki stepen angažmana.

mts Loyalty program je savršen primer kako inovativni loyalty programi mogu da spoje zabavu, interaktivnost i nagrade, pružajući korisnicima jedinstveno iskustvo. Kroz kreativan pristup, zabavne tutorijale i integraciju u popularne medije, stvoren je program koji ne samo da nagrađuje verne korisnike, već ih i podstiče da se aktivno angažuju. Ovaj program nije samo za korisnike koji žele nagrade – on je zabava koja stvara dublju vezu između korisnika i brenda.

(Ona.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Nataša Lazarević je fudbalski sudija na utakmicama muških klubova

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Budi jaka