
Ovo su trendovi u uređenju doma koje će svi želeti u 2026: Zaboravite minimalizam i vratite svoj lični prostor
Prema novom izveštaju o trendovima na tržištu nekretnina kompanije Zillow, domovi će uskoro postati znatno zabavniji. Kako se približavamo 2026. godini, ne možemo, a da se ne zapitamo šta nas sledeće očekuje. Koji će detalji u dizajnu biti najtraženiji u godini koja dolazi.
Iako je Zillow platforma za nekretnine, kompanija tvrdi da su oglasi koje vidite na internetu dobar pokazatelj šta kupci žele.
- Opisi oglasa su kratki, pa svaka reč ima značaj. Kada vidimo nagli porast pominjanja određenih karakteristika u oglasima na Zillow, bilo da su to kupatila inspirisana spa centrima ili ručno izrađeni unikatni detalji, to je jasan znak da ti elementi trenutno privlače pažnju kupaca i nagoveštavaju šta će biti sledeće u dizajnu enterijera - izjavila je Amanda Pendleton, stručnjak za trendove u uređenju domova u ovoj kompaniji.
Šta to kupci žele u svojim domovima?
Boje i to u izobilju. Izveštaj je pokazao da se pominjanje intenzivnih boja u oglasima na Zillow-u povećalo za 149 procenata. Iako dizajneri već dugo vole da celu prostoriju ofarbaju u jednu nijansu, Pendleton kaže da je ovaj trend osvežavajuća promena u odnosu na 'minimalističke, potpuno neutralne enterijere'.
- Ovo je način da ljudi ispričaju svoju priču kroz prostor i unesu ličnost nazad u svoj dom. Takođe, primećujemo da je ovaj trend u porastu zajedno sa inspiracijom sa društvenih mreža; hrabre, skladne sobe prelepo se fotografišu i deluju sofisticirano, a opet pristupačno - dodala je ona.

Zillow je takođe zabeležio veći broj pominjanja zanatskog umeća (21 odsto), vintage detalja (17 odsto) i dozom razigranosti (15 odsto) - što pokazuje značajan pomak ka maksimalizmu. Zapravo, izveštaj pokazuje da se luksuzni elementi poput stanica za ceđenje sokova i mermernih lavaboa zamenjuju udobnijim i ličnijim detaljima, kao što su čitaonice.
- Porast interesovanja za čitaonice odražava širu želju za sporijim trenucima i promišljenim dizajnom koji podržava odmor, hobije ili analogne aktivnosti - kaže Pendleton, dodajući da je interes za čitaonice porastao za 48 procenata.
Pored porasta popularnosti čitaonica, kompanija primećuje i povećanje interesovanja za golfske simulatore i terene za piklbol.
- Kuće se razvijaju u višedimenzionalne prostore koji kombinuju rad, dobrobit, zabavu i samoizražavanje. Kupci žele te sadržaje, i čak i na današnjem tržištu gde je kupovina skuplja, spremni su da plate više da bi ih imali - dodaje ona.
Bilo da se odlučite za boje ili da se ušuškate uz dobru knjigu, jedno je sigurno: Do 2026. godine vaš dom postaće mnogo ličniji.
- Vlasnici kuća prihvataju personalizovane prostore i tretiraju svoje domove kao kreativna platna. Kao rezultat, uspostavlja se dublja emocionalna veza sa domom kao utočištem, društvenim centrom i odrazom ličnog identiteta - završava ona svoje izlaganje.
(Ona.rs/Good house keeping)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Enterijer "Dolce&Gabbana" u MiIanu
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.