• 0

5 jednostavnih načina da izgubite salo sa stomaka

, Ona.rs

Kada se gojimo stomak je taj na kojem se prvo uočava višak, a kada mršavimo najteže dolazi do njegovog zatezanja

  • 0
foto Pixabay

foto Pixabay

Salo na stomaku nije samo estetski problem. Istraživanja sugerišu da postoje jake veze između sala na stomaku i bolesti kao što su dijabetes tipa 2 i kardiovaskularne bolesti, prenosi Healthline.

1. Izbegavajte šećer i zaslađena pića

Pića sa dodatkom šećera nisu dobra za naše zdravlje. Puno studija dokazalo je da velika količina fruktoze dovodi do nagomilavanja sala u predelu abdomena i jetre, a ovaj proces može da dovede do insulinske rezistencije i drugih metaboličkih stanja.

2. Jedite više proteina

Proteini su najvažniji nutrijenti koji pomažu gubljenju kilograma. Istraživači su ustanovili da mogu da redukuju masti za čak 60 odsto i da ubrzaju metabolizam da sagori 80 do 100 kalorija dnevno više nego inače. Takođe mogu da pomognu da pojedete čak 441 kaloriju manje tokom dana.

3. Manje ugljenih hidrata

Manji unos ugljenih hidrata svakako je efikasan način za gubljenje kilograma. To potkrepljuju i brojne studije. Kada smanjite unos ugljenih hidrata, vaš apetit opada i počinjete da gubite na težini.

Dijete sa smanjenim unosom ugljenih hidrata dovode do 2-3 puta većeg gubitka kilograma od dijeta sa malo masti, dokazale su brojne studije.

Ovakve dijete dovode do gubitka viška vode iz organizma, što ljudima daje brze rezultate pri mršavljenju.

devojka, dijeta, mršavljenje, salata, jelo

Foto: Freepik/bearfotos

4. Hrana bogata vlaknima

Hrana bogata vlaknima može da pomogne u gubitku kilograma, ali jako je važna i vrsta vlakna kojom se hranite.

Vlakna daju osećaj sitosti, a hrana bogata vlaknima je sve manje zastupljena u ishrani savremenog čoveka.

Reč je o namirnicama kao što su ovsene i ječmene pahuljice, integralne žitarice, kuvana pšenica, kukuruz, brokoli, boranija, šargarepa, prokelj, špargla, avokado, banana, malina, orašasti plodovi i semenke.

5. Vežbanje

Redukovana ishrana u kombinaciji sa vežbanjem proveren je recept za gubljenje kilograma. Trening snage u kombinaciji sa kardio vežbama redukovaće višak kilograma na čitavom telu.

Aerobne vežbe kao što su šetnja, trčanje ili plivanje provereno smanjuju višak sala sa stomaka.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Povezane vesti

Najnovije iz rubrike Fitness