Otkrila 5 stvari koje frizeri ne vole kod klijenata: Od prljave kose do "kukanja" o prethodnim iskustvima
Teleza Braun, frizerka iz Kande, na svom "Tik-Tok" profilu podelila je savete na temu "šta bi klijenti trebalo da izbegnu ako ne žele da naljute svog frizera". Dok su neki saveti očigledni - poput dolaska na vreme, drugi su iznenadili.
Ona je istakla da, ukoliko se neko ne pojavi na zakazan termin - trebalo bi da isti plati.
- Ne zarađujem praznom stolicom - navela je Braunova, a prenosi "Dailymail".
Ono što je posebno istakla jeste da, ukoliko dolazite na farbanje, uprkos popularnom verovanju, ne treba da dolazite sa prljavom kosom, već čistom.
- Boja se bolje prima na čistoj kosi, plus je odvratno ukoliko dođete sa prljavom - navodi.
@telesabrown #5 is the worst one. Stop it! #calgary #hairstylistsoftiktok #hairstylistsbelike #hairstylistsproblems #helpmehelpyou #bebetter ♬ Storytelling - Adriel
Zatim je pričala o sasvim razumnom zahtevu da se klijenti ne pojavljuju bolesni - bez obzira na to koliko dugo su čekali na termin.
A apropo termina, dotakla se i pomeranja istih.
- Ne volimo kad zovete da pomerite za drugi dan, ali uglavnom ne možemo da kažemo "ne".
I za kraj, Teleza je dodala "da ne kukate kako niko ne zna da vas ošiša" jer to frizeru uliva nesigurnost i pritisak.
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Kako napraviti "neurednu punđu" za minut?
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ma
Najbolje da dolazimo i isfenirane, a vama samo da platimo!
Podelite komentar
Mix
Ala ste ufurani,kao da ste akademici a ne obicne zanatlije,SMESNI STE VIŠE.
Podelite komentar
ТоХ
А и шишање је фино скочило са ценом нбт. дал је мушко ил женско....,да не кажемо код жена фарбања,фенирања и остале ствари...
Podelite komentar