2 decenije kasnije: Vinona Rajder je ponovo zaštitno lice poznatog brenda

 
  • 0

Ikona 90-ih, Vinona Rajder, vratila se na modnu scenu u novoj glam-grandž kampanji za brend "marc jacobs" - 19 godina nakon što je glumila u reklamama ovog dizajnera, za prolećnu kolekciju 2003. godine.

Vinona na fotografijama, pored nove torbe, nosi i arhivske komade brenda, zajedno sa štiklama sa visokim platformama koje su sada i više nego in.

Ona je u bebiplavoj slip haljinu sa detaljima od čipke, crnoj suknji od tila, a sve to daje utisak da je inspirisano modom 90-ih. Grandž izgled na ovim fotografijama dočaravaju njena kratko stilizovana frizura, zamagljena šminka, jarko rumenilo i sjajni crni nokti.

Za one koji su propustali par modnih lekcija - grandž je dosta neformalan stil oblačenja, odlikuju ga nepravilni krojevi, tamne boje, pomalo neuredne frizure, kao i tamna i smela šminka. Sve su to stvari koje nikada nisu izgubile svoj kul kredibilitet.

"J marc" - nova torba za rame je idealnog oblika, jer nije ni prevelika ni premala i više je nego nosiva sa svakodnevnim kombinacijama.

Postoji i raznovrsnost u dizajnu, sa dve različite trake za rame. Birate između najlonske trake i zdepastog lanca, tako da je na vama izbor kako ćete je nositi, dok bez ikakvog kaiša može da prođe kao eleganta večernja pismo-torbica. Što se boja tiče, postoje svetle boje, kao i one prigušenije i neutralne.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Na Jeleninom TikTiku se okupilo preko 20.000 žena koje imaju strah od vožnje

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota