Emotivan post na Instagramu Nataše Bekvalac potvrdio njenu dugu vezu – saznajte ko je u pitanju

 
  • 3

Ipak, ono što je zajedničko nekim prošlim vremenima i sadašnjosti je činjenica da su prave vrednosti neprolazne. Ljubav i porodica su svakako na samom vrhu te lestvice.

Ljubav i porodica nas oplemenjuju, čuvaju, čine jačim i srećnijim. Porodica je mesto gde se osećamo sigurno, voljeno i udobno. Porodica podstiče razvoj i osnažuje, čini da se osećamo samouvereno. Zato je važno da negujemo porodične odnose.

Odnos koji Nataša Bekvalac ima sa brendom Extreme Intimo, sigurno se može okarakterisati kao porodičan. Istovremeno su pre petnaest godina postali poznati javnosti i od samog starta započeli su saradnju. Prepoznali su se jer su bili slični – u poslu su bili iz ljubavi, na prvo mesto su stavljali porodicu i težili su ka savršenstvu. Nataša je sve to pokazivala kroz svoj privatni i poslovni život, a brend kroz svoje proizvode. Svojim razigranim printovima, Extreme Intimo ulepšao nam je detinjstvo, a mekanim pamukom porodične trenutke učinio toplijim i nežnijim. Svih ovih godina rasli su, sazrevali i podržavali se. Kao što to porodica radi.

Nataša Bekvalac Extreme Intimo Foto: Extreme Intimo

Sigurno se pitate se otkud sad mi sa ovim tekstom? U news feed-u na Instagramu iskočio nam je Natašin post kojim je najavila novu Extreme Intimo kolekciju i to nas je podsetilo na sada već davne dane kada su započeli saradnju. Nataša je bila veoma emotivna i iskrena, što samo potvrđuje da je njihov odnos zaista dragocen. To je takođe potvrda da su ostali isti, barem kad su u pitanju one prave stvari – ostali su verni svom srcu, porodici i kvalitetu. Jer, da sve ove godine nisu radili to što rade prvenstveno sa puno ljubavi, ne bi bili uspešni kao sad i ne bi obnovili saradnju.

Nataša Bekvalac Extreme Intimo Foto: Extreme Intimo

Takođe, bilo nam je zanimljivo da pogledamo slike iz starijih kampanja, uporedimo ih sa onim što je sada aktuelno. Zaključili smo da Nataša i dalje izgleda kao milion dolara, a Extreme Intimo nas ni ovaj put nije izneverio. I dalje je brend koji postavlja modne trendove. Dobre stvari se nikad ne menjaju.

(Ona.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Natalija Avemaria, vlasnica, osnivačica i dizajnerka brenda Dress me in denim

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Najnovije iz rubrike Moda i lepota

Komentari