Modni trendovi iz najpopularnijih televizijskih ostvarenja: Šta je to obeležilo 2022. godinu

 
  • 0

Šarene letnje haljine, kupaći kostimi, crna balska haljina, spoj letnje i zimske garderobe, upečatljiva šminka - sve je to obeležilo modu filmskih i televizijskih ostvarenja.

Serije kao što su "Sreda", "Beli lotos", "Euforija" i "Emili u Parizu" su bile jedne od najgledanijih ove godine, a pored toga što nas je oduševila radnja ovih ostvarenja, oduševile su nas i modne kombinacije ženskih likova. Učestalost "Gugl" pretraga pojedinih odevnih komada iz navedenih serija to i dokazuje.

"Euforija"

Ako pomislimo na seriju "Euforija", setićemo se najpre šminke i noktiju glavnih junakinja, pa tek onda njihovih modnih izdanja. Šljokice, biseri i ajlajneri u raznim bojama, ali i dvodelni setovi koji su namenjeni svemu sem odlasku u školu nešto su o čemu se pričalo još početkom janura.

- Ljudi bi mi slali fotografije sa ulice ili ako vide oskudno odevene tinejdžere, rekli bi mi da sam ja kriva - rekla je kostimografkinja "Euforije" Hajdi Bivens, a piše WWD.

"Sreda"

Četiri puta nagrađena Oskarom, Kolin Etvud, koja stoji iza svih filmova Tima Bartona, dizajnirala je komade koje smo viđali u seriji "Sreda". Serija je ušla u istoriju kao druga najgledanija "Netfliskova" emisija na engleskom jeziku, koju je gledalo oko 150 miliona domaćinstava, kako se tvrdi.

Objavljena je u novembru, a već po emitovanju prvih epizoda, hešteg #wednesdayoutfits je prikupio 2,3 miliona pregleda na "TikTok-u". Korisnici ove društvene mreže su objavljivali sopstvene interpretacije crne balske haljine koju je glumica Džena Ortega nosila u seriji.

Scena iz filma Foto: Netflix / Everett / Profimedia

Najveći brend koji je bio zastupljen u seriji je "Prada", a u samom centru pažnje bile su "prada monolit" cipele koje su deo Sredine uniforme. Od medijskog uticaja brend je zaradio 1,4 miliona dolara. Modni brend "alaia" je zbog scene u kojoj Sreda pleše u crnoj haljini zaradio više od milion dolara.

- Pa, možda će mi dati popust - rekla je kostimografkinja Etvud, koja je kupila "alaia" haljinu u butiku u Londonu, smejući se dok je skušala podatke o brojkama.

Etvud je kreirala masku Hanibala Lektera, džemper od angore Eda Vuda, gotičko crno kožno odelo Edvarda Makazorukog, "Čikago" plesne haljine Roksi Hart i mnoge druge kultne filmske izglede. Ali ovo je prvi put da je radila na projektu za striming platformu.

"Beli lotus"

Druga sezona "Belog lotosa" je obeležena modnim brendom "Dolče i Gabana", koji voli lik Tanja MekKvad, a glumica koja tumači glavnu žensku ulogu je takođe nosila njihovu haljinu na promocije serije.

Tanjina ružičasta "valentino" torba, predstavljena u više scena u emisiji, donela je brendu 335.000 dolara u vrednosti medijskog uticaja.

Međutim, nisu samo veliki brendovi imali koristi od strimovanja serijala. Druga sezona "Belog lotusa" je takođe uspela da trikotažu indie londonske kuće "House of Sunny" stavi u središte pažnje kao deo Portišine haotične, Gen-Z garderobe, liku o čijem se smislu za modu žestoko raspravljalo na društvenim mrežama.

- Nijedna odeća nije izazvala ovoliku diskusiju među "Vogovim" timom za modne vesti ove godine - napisala je Sara Spelings u objavi sa naslovom "Da li je Poršina odeća u "Belom Lotosu" dobra ili loša?"

Kostimograf Aleks Bovard je za "Njujork tajms" objasnila da je za Poršu (koju glumi Hejli Lu Ričardson) tražila inspiraciju na društvenim mrežama. Generacija Z ima tendenciju da isproba sve trendove i da to izgleda tako haotično, baš kao što je Porša izgledala tokom druge sezone. Ali poenta i jeste bila u tome. Ona je mlada devojka u 20-im, sa tek završenim fakultetom i ne zarađuje puno. Na nju veliki pritisak imaju društvene mreže i potreba da se slepo prate trendovi, a u nedostatku novca ona poseže za što jeftinijim komadima koji liče na ono što ona viđa svuda na mrežama. Njena garderoba predstavlja i njenu nesnađenost u svetu odraslih i neuspele pokušaje uklapanja u isti.

"Emili u Parizu"

Tek nedavno emitovana treća sezona serije "Emili u Parizu", takođe se spremna da bude modni hit, nadovezujući se na uticaj prve dve sezone sa još smelijim bojama i desenima.

Emilini stajlinzi dele publiku na one kojima se sviđa u potpunosti i one kojima se ništa nimalo ne dopada, dok su stajlinzi drugih likova poput Silvi Grato i Kamil nešto što želimo da vidimo u svojim garderoberima.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Na Jeleninom TikTiku se okupilo preko 20.000 žena koje imaju strah od vožnje

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota