Modni trendovi iz najpopularnijih televizijskih ostvarenja: Šta je to obeležilo 2022. godinu
Šarene letnje haljine, kupaći kostimi, crna balska haljina, spoj letnje i zimske garderobe, upečatljiva šminka - sve je to obeležilo modu filmskih i televizijskih ostvarenja.
Serije kao što su "Sreda", "Beli lotos", "Euforija" i "Emili u Parizu" su bile jedne od najgledanijih ove godine, a pored toga što nas je oduševila radnja ovih ostvarenja, oduševile su nas i modne kombinacije ženskih likova. Učestalost "Gugl" pretraga pojedinih odevnih komada iz navedenih serija to i dokazuje.
"Euforija"
Ako pomislimo na seriju "Euforija", setićemo se najpre šminke i noktiju glavnih junakinja, pa tek onda njihovih modnih izdanja. Šljokice, biseri i ajlajneri u raznim bojama, ali i dvodelni setovi koji su namenjeni svemu sem odlasku u školu nešto su o čemu se pričalo još početkom janura.
- Ljudi bi mi slali fotografije sa ulice ili ako vide oskudno odevene tinejdžere, rekli bi mi da sam ja kriva - rekla je kostimografkinja "Euforije" Hajdi Bivens, a piše WWD.
"Sreda"
Četiri puta nagrađena Oskarom, Kolin Etvud, koja stoji iza svih filmova Tima Bartona, dizajnirala je komade koje smo viđali u seriji "Sreda". Serija je ušla u istoriju kao druga najgledanija "Netfliskova" emisija na engleskom jeziku, koju je gledalo oko 150 miliona domaćinstava, kako se tvrdi.
Objavljena je u novembru, a već po emitovanju prvih epizoda, hešteg #wednesdayoutfits je prikupio 2,3 miliona pregleda na "TikTok-u". Korisnici ove društvene mreže su objavljivali sopstvene interpretacije crne balske haljine koju je glumica Džena Ortega nosila u seriji.
Najveći brend koji je bio zastupljen u seriji je "Prada", a u samom centru pažnje bile su "prada monolit" cipele koje su deo Sredine uniforme. Od medijskog uticaja brend je zaradio 1,4 miliona dolara. Modni brend "alaia" je zbog scene u kojoj Sreda pleše u crnoj haljini zaradio više od milion dolara.
- Pa, možda će mi dati popust - rekla je kostimografkinja Etvud, koja je kupila "alaia" haljinu u butiku u Londonu, smejući se dok je skušala podatke o brojkama.
Etvud je kreirala masku Hanibala Lektera, džemper od angore Eda Vuda, gotičko crno kožno odelo Edvarda Makazorukog, "Čikago" plesne haljine Roksi Hart i mnoge druge kultne filmske izglede. Ali ovo je prvi put da je radila na projektu za striming platformu.
"Beli lotus"
Druga sezona "Belog lotosa" je obeležena modnim brendom "Dolče i Gabana", koji voli lik Tanja MekKvad, a glumica koja tumači glavnu žensku ulogu je takođe nosila njihovu haljinu na promocije serije.
Tanjina ružičasta "valentino" torba, predstavljena u više scena u emisiji, donela je brendu 335.000 dolara u vrednosti medijskog uticaja.
Međutim, nisu samo veliki brendovi imali koristi od strimovanja serijala. Druga sezona "Belog lotusa" je takođe uspela da trikotažu indie londonske kuće "House of Sunny" stavi u središte pažnje kao deo Portišine haotične, Gen-Z garderobe, liku o čijem se smislu za modu žestoko raspravljalo na društvenim mrežama.
- Nijedna odeća nije izazvala ovoliku diskusiju među "Vogovim" timom za modne vesti ove godine - napisala je Sara Spelings u objavi sa naslovom "Da li je Poršina odeća u "Belom Lotosu" dobra ili loša?"
Kostimograf Aleks Bovard je za "Njujork tajms" objasnila da je za Poršu (koju glumi Hejli Lu Ričardson) tražila inspiraciju na društvenim mrežama. Generacija Z ima tendenciju da isproba sve trendove i da to izgleda tako haotično, baš kao što je Porša izgledala tokom druge sezone. Ali poenta i jeste bila u tome. Ona je mlada devojka u 20-im, sa tek završenim fakultetom i ne zarađuje puno. Na nju veliki pritisak imaju društvene mreže i potreba da se slepo prate trendovi, a u nedostatku novca ona poseže za što jeftinijim komadima koji liče na ono što ona viđa svuda na mrežama. Njena garderoba predstavlja i njenu nesnađenost u svetu odraslih i neuspele pokušaje uklapanja u isti.
"Emili u Parizu"
Tek nedavno emitovana treća sezona serije "Emili u Parizu", takođe se spremna da bude modni hit, nadovezujući se na uticaj prve dve sezone sa još smelijim bojama i desenima.
Emilini stajlinzi dele publiku na one kojima se sviđa u potpunosti i one kojima se ništa nimalo ne dopada, dok su stajlinzi drugih likova poput Silvi Grato i Kamil nešto što želimo da vidimo u svojim garderoberima.
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Natalija Avemaria, vlasnica, osnivačica i dizajnerka brenda Dress me in denim
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.