Pravilo mode koje objašnjava povratnike novih trendova: Stvari koje više ne nosimo imaju novu šansu

 
M. P.
M. P.
 
  • 0

Imali smo prilike da svedočimo mnogim povraćajima trendova, kao što su zvoncare iz '70-ih ili odela '80-ih, što nam samo govori da stvari koje više ne nosimo imaju šansu da ponovo ugledaju svetlost dana.

Ovaj kružni tok sveta mode ne znači da viđamo identične stvari onda kada mislimo da su nas zauvek napustile, a vrate se. Ne, jer svaki trend koji vrati pokoju stvar iz ranijih godina, ima poseban savremeni tvist, što ga uklapa sa današnjicom. Ili pak ljudi zaboravljaju neke pase stvari, pa ih ponovo nose kao da je prvi put.

Zašto se moda menja?

Moda nikada ne stoji mirno, već se stilovi konstantno menjaju. Kakav će stil biti popularan, zavisi  od ljudi ali i od drugih uticaja kao što su pokreti, nove ideje kojih danas ima najviše obzirom na proširenost društvenih mreža, ali isto tako i od ljudi koji nama predstavljaju trendove-poznate ličnosti.

Žene će razumeti primer karantina koji nas je ne tako davno zarobio, posle koga bi najradije živele u štiklama i lepim haljinama. Kada nam neko ili nešto ukine mogućnost da se doteramo, ispratimo šta je moderno ili pak rekao "od danas ne postoji ni jedna prilika za koju ćeš obući nešto svečanije", tada bi  uvidele koliko je i taj vid pažnje prema izgledu nama bitan.

Pravilo vraćanja stilova

Danas kada se osvrnemo na popularne stilove, ne možemo a da ne pomislimo da vremeplv zaista postoji. Ono što trenutno vlada ormarima jesu farmerice širokih nogavica i plitkog struka, majice jakih boja i dikretnih natpisa, ali zašto se sve to vratilo?

U pitanju je jedno pravilo u modnoj industriji, čuveni bumerang koji nam donese određene stilove nakon okvirno 20 godina.  To objašnjava zašto se ponovo u velikim prodavnicama i modnim pistama uveliko nosi vreme 2000-ih godina.

moda trend drugarice grupa Foto:Shutterstock

Nove generacije

Trendovi se već dugo menjaju sa svakom generacijom jer mladi ljudi teže da kreiraju sopstvene identitete i daju svoj pečat modi. Osim što uzimaju inspiraciju iz pop kulture, mlađe generacije često razmatraju društvene i ekološke razloge pre nego što kupuju - plus, ne plaše se da preuzmu vođstvo i postave sopstvene trendove.

Društvene mreže su donekle promenili način na koji se trendovi pojavljuju, pogotovo jer se svakome pružasšansa da postane popularan ili viralan na mrežama poput "TikToka" ili "Instagrama".

Strpite se da konačno onu staru garderobu možete nositi kao retke komade.

(Ona.rs / Julesb.co.uk)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: "Kazablanka" Verice Rakočević: Da li je poslednja kolekcija i oproštajna?

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota