Dizajnerka Nikolina Vujaković pokrenula modni brend inspirisan bakinim stilom, utemeljenim u prefinjenosti

 
 
  • 0

Kada govorimo o domaćim dizajnerima, sve češće srećemo mlade, a dovoljno osnažene osobe koje se nisu bojale da uđu u svet preduzetništva i svoju ljubav i talenat pretvore u posao. Mladi znaju šta je novo i aktuelno, znaju kako da isprate trend i znaju šta se neće zadržati, jer ipak njihova spoznaja suštine mode počiva na osnovama koje su postavila velika svetska imena.

Za mlade je moda njihov lični izraz i ne vode se time da nužno pronađu istomišljenike. Ne, ovde ne govorimo o sveprisutnim brendovima trenerki, već o nečemu što nema strogo zagarantovanu prođu i tržište. Prva prepreka koja se primećuje kod domaćih dizajnera je univerzalnost kada je reč o dostupnim veličinama kreacija, ali Nikolina Vujaković je svoj brend zamislila drugačije.

Studentkinja modnog dizajna je brend posvetila svojoj baki Anki, pa je izbor imena svojevrsni omaž njenoj prefinjenosti, eleganciji i vanvremenskom stilu. Kao ključnu stvar u pogledu modnog preduzetništva vidi jasnu viziju.

- Mojim kreacijama želim da prikažem ono što smatram da opisuje i moje lično odevanje, a to je klasična elegancija. Nešto što će biti večno i nikada neće izaći iz mode. Kreacije su naravno namenjene svim damama, ali najčešće ih biraju dame u dvadesetim i tridesetim godinama - počinje Nikolina za Ona.rs.

Imati komad u ormaru kome se svake sezone vraćamo je retkost, pa makar to bila i "sigurica" haljina za svadbu ili svečani komplet. Dokaz da i stvari koje možemo nositi češće mogu imati duži životni vek je upravo Nikolinino stvaralaštvo.

Izbor materijala i reprezentacija brenda

- Smatram da je autentično to što se trudim da pružim damama da moje kreacije mogu da imaju večno u svom ormanu, a da te kreacije nikada ne izađu iz mode i da uvek budu autentične i elegantne. Stalno unapređujem svoje znanje i prenosim ga dalje na svoje dizajniranje - jasna je u razgovoru sa nama.

Da bi to bilo moguće, prva i osnovna stvar je izbor materijala. Plastika je trajna, ali baš zbog nje imamo najveći problem, pa je deo priče o održivoj modi posvećen upravo materijalima i večnosti u onom ekološki korisnom smislu. Dakle - italijanski saten, pliš, brokat, prirodni lan i mnogi druge visokokvalitetni materijali pretvaraju se u Nikolinine kreacije.

Ona se vodi time da spajanje vanvremenskih i aktuelnih trendova često uključuje reinterpretaciju klasičnih elemenata sa suptilnim dodacima modernog stila. Takođe, pronalaženje zajedničkih tema ili oblika može stvoriti harmoničan spoj između prošlih i sadašnjih estetika, govori nam Nikolina, koja svoj brend razvija od 2022. godine.

Inspiraciju nalazi u umetnosti, a podrobno istraživanje i dodatno znanje su polazna tačka kreiranja za nju.

- Razgovaram sa ljudima i putujem. Zatim razvijem jasnu viziju i trudim se da kroz studije Modnog dizajna unapređujem svoje znanje i prenesem ga dalje na svoje dizajniranje i kreacije. Motiv i posvećenost mogu biti ključni faktori za pokretanje bilo kog procesa.

Pogled na trendove i autentičnost

Ako ste ispratili zimske trendove, one strogo jednosezonske, momenat crvenog unihopa će se ugasiti, smatra Nikolina.

Unihopa u boji je uvek bilo u prodaji, ali ovakva ekspanzija potražnje za striktno crvenim je vidno ugasila estetsku raznolikost. Dešava se to i sa drugim komadima odeće, ali one su, složićete se, najupečatljivije i samim tim vrlo brzo postale iritantne.

Ipak, Nikolina ima kreativnije viđenje ovog slučaja.

- Mislim da nam moda dozvoljava da aktuelne trendove predstavimo individualno, pa i ako većina ljudi deli slične komade, svako može dodati lični pečat i izraziti svoj jedinstveni stil - govori ona dok je nama u sećanju "explore" sekcija "Instagrama" koja je bila prepuna fotografija devojaka u crvenom unihopu i sivo-crnim kombinacijama džempera i sukanja.

- Ravnoteža je ključ - suptilni dodaci mogu unaprediti izgled, dok preterivanje može oduzeti eleganciju - ponavlja Nikolina, sa čime smo bez pogovora saglasni.

Nikako ne zapostavlja fotografije

Estetika njenog "Instagram" profila je usklađena, vidan je presek između letnjeg plavetnila i kompletića od lana i male crne haljine neophodne za zimske svečanosti. Da fotografija ima uticaj na percepciju brenda odavno je Nikolini bilo jasno.

- Lokacija treba biti usklađena s estetikom brenda i odražavati željeni ton. Svetlost, boje i atmosfera lokacije igraju ključnu ulogu. Trikovi uključuju korišćenje prirodne svetlosti za postizanje najboljeg osvetljenja, postavljanje modela u centar pažnje i pažljiv odabir pozadine kako bi se istakli detalji odeće. Osim toga, kvalitetna fotografija i doslednost stila na društvenim mrežama doprinose prepoznatljivosti brenda - zaključuje ona naš modni razgovor.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Danica Aćimović - osnivačica i direktorka kompanije Danik Consulting

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota