Pravda je zadovoljena: Kim je "morala" da uključi sestru u novu kampanju poznatog brenda, ali je - promašaj
Najpoznatija rijaliti porodica Kardašijan-Džener već uveliko se čini da drži svet mode "za ruku", pa tako nije neobično da ih vidimo na revijama, modnim spektaklima i u reklamama.
One su takođe veoma poznate po stalnom pokretanju novih svojih brendova, te imaju dugogodišnjeg iskustva u proizvodnji parfema, šminke, preparata za negu lica, pa i naravno - garderobe. Iako su mnogi njihovi biznisi brzo ugašeni, najverovatnije jer nisu bile zadovoljne odzivom potrošača, jasno je da sestre Kardašijan-Džener imaju tu moć da na svakih par godina počinju sa novim biznisima.
Iako je teško sebe nazivati biznismenkom, a otvarati nove firme i brendove na svakih nekoliko godina, jer ne uspevaju da dobiju etiketu luksuznije modne kuće, one ipak ne odustaju. Kako bilo, poznato je da je Kim Kardašijan ponosna na svoju modnu liniju "Skims" koja pravi uske modele jednobojnih i jednostavnih haljina, donji veš i steznike, isto tako ima dovoljnu moć jer je na samoj površini slave u Holivudu, da sklopi velike saradnje sa već dobrostojećim modnim kućama.
Tako je uspela da 2022. godine bude lice za novu kolekciju Dolče i Gabane, kada je snimila odlično osmišljenu najavu i reklamu u stilu luksuza šezdesetih godina. Sada su na njenom "Instagram" profilu osvanule nove najave u vidu zanimljivih snimaka i fotografija za isti brend, pa hajde da ih prokomentarišemo.
Nakon prve velike saradnje, koju smo pomenuli, sa ovom modnom kućom, njena seestra Kortni, čiji biznis ne "cveta" i koja se pojavljuje gotovo samo u rijalitiju, osetila se veoma uvređeno što je Kim nije pozvala da bude uključena. Naime, Kortni Kardašijan je za svoje venčanje o kom malo-malo pa govori i koje se desilo 2022. godine, nosila venčanicu Dolče i Gabane. Međutim, kako nisu nju pozvali već i najmoćnijeg "igrača" porodice, ona je krivicu svalila na Kim.
U jednoj epizodi njihovog rijalitija, ozbiljno su se posvađale oko ove teme, a kako je Kim to kasnije prokomentarisala - to je bila samo sestrinska rasprava.
Sada je izgleda ispravila grešku i na fotografijama i snimcima jasno se vidi da je sa Kortni. Tema ovogodišnje kampanje jeste retro doba Italije, ali daleko od visoke mode, već izgleda da su se dotakli i estetike manjih sredina. Tako Kim možemo videti kako sedi ispred nekakve taverne, pije vino iz flaše, dok se Kortni sa njom kasnije šeta u leopardskim kombinezonima.
U opisu objave napisala je da Kortni "glumi u ovome", a u komentarima se oglasila i Kloi, koja važi za ozbiljnu, sarkastičnu i šaljivu sestru, sa čijim se karakterom mnogi poistovećuju:
- Pravda je zadovoljena!!! U Dolče stilu
Svi su u sličnom maniru davali svoje komentare i naveli da je Kim "morala" da ubaci i Kortni u celu priču i da to izgleda kao - sažaljenje.
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Revija Bate Spasojevića
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.