Natalija je samo od džinsa uspela da napravi modni brend koji obožavamo: Udobnost i luksuz u jednom komadu

   ≫ 
  • 0

Džins je mnogo više od samo materijala, on je simbol modernog stila, udobnosti i slobode. Bez obzira na to da li je u pitanju klasičan par farmerica ili sofisticirani komplet, džins je postao ključni element svakodnevnog života savremene žene. Njegova moć leži u tome što je istovremeno praktičan i trendi, udoban, ali i dovoljno svestran da pruži unikatnost i izrazi individualni stil. Brend "Dress Me In Denim" je upravo to - odeća koja omogućava ženama da se osećaju sigurno, udobno i savršeno stilizovano, a ujedno im daje priliku da budu prepoznatljive i jedinstvene. Njegov cilj je da udobnost i luksuz spoji u komade koji nisu samo moderni, već i izrađeni od materijala koji pružaju sigurnost i samopouzdanje.

Brend "Dress Me In Denim" došao je na tržište 2022. godine s idejom da unese novine u stil mnogih dama, nudeći im jedinstvene, atraktivne modele koji se ističu kvalitetom i udobnošću. U svega dve i po godine, brend je postao prepoznatljiv i stekao verne kupce, a otvaranjem svog prvog showroom-a, Natalija Avemaria, vlasnica, osnivačica i dizajnerka je napravila još jedan korak ka širenju svog uticaja na tržištu.

U intervjuu povodom otvaranja showrooma, Natalija je podelila detalje o svom brendu, procesu kreacije, izazovima i ambicijama za budućnost.

Natalija Avemaria Foto: Mileta Mirčetić

Od ideje do realizacije: Kako je nastao Dress Me In Denim?

Brend je nastao iz Natalijine velike ljubavi prema džinsu, koji je oduvek bio njen omiljeni materijal.

"Džins je za mene uvek bio nešto posebno, a želja da kreiram komplete koji nisu klasične farmerice, već imaju originalne detalje, bila je osnovna ideja brenda", kaže Natalija.

Iako se njena početna ideja svodila na jednostavan koncept baziran na džinsu, ubrzo je shvatila da iza toga stoji kompleksan proizvodni proces, od dizajniranja modela do masovne proizvodnje. To nije sprečilo Nataliju da krene u osnivanje brenda, uprkos izazovima s kojima se susretala.

Raditi isključivo sa džinsom, materijalom koji je simbol svakodnevnog stila i neizostavan deo svakog ormara, predstavlja izazov koji je Natalija Avemaria pretvorila u priliku da stvori brend "Dress Me In Denim" – sinonim za inovaciju, udobnost i vrhunski dizajn. Džins, iako je neosporno univerzalan, zahteva posebnu pažnju kada je u pitanju balans između estetike, udobnosti i funkcionalnosti. Upravo u toj ravnoteži Natalija je pronašla prostor za svoju kreativnost, transformišući jednostavan materijal u luksuzne, atraktivne komade koji savršeno odgovaraju potrebama savremene žene.

Umesto da se povede za klasičnim džins modelima, "Dress Me In Denim" se izdvojio kao brend koji ne samo da donosi vrhunski kvalitet, već i stvara komade koji su u potpunosti unikatni. Svaki model, bilo da je reč o elegantnim farmerkama ili sofisticiranim džins kompletima, nosi pečat pažljivog dizajna i posvećenosti detaljima. Džins, koji je na prvi pogled jednostavan, kroz ruke Natalije postaje pravo platno za istraživanje novih silueta i ideja, pružajući ženama ne samo komade koji su u trendu, već i one koji omogućavaju da se u njima osećaju udobno i samouvereno.

Iako raditi samo sa džinsom može da deluje kao ograničenje, Natalija je ovaj izazov pretvorila u svoju prednost, stvorivši brend koji testira granice kreativnosti. Kroz pažljiv odabir materijala i inovativne dizajnerske pristupe, "Dress Me In Denim" je stvorio nišu na tržištu – nišu koju prepoznaju žene koje traže više od običnog džinsa. Brend se povezuje sa onima koji žele autentične, visokokvalitetne komade, koji nisu samo trendovski, već i večni. Svaka kolekcija nudi savršen spoj luksuza i udobnosti, a kroz to, "Dress Me In Denim" postaje brend koji ne samo da zadovoljava modni apetit, već i podstiče ženu da se oslobodi i bude svoja.

Upravo u ovoj ravnoteži između kvaliteta, udobnosti i dizajna, Natalija je pronašla svoje pravo tržište. Njene kolekcije brzo su osvojile srca žena koje traže jedinstvene komade koji se mogu nositi svaki dan, a istovremeno pružaju dozu luksuza i stila. Kroz svoju posvećenost kreativnosti i pažnju prema svakom detalju, "Dress Me In Denim" postaje mnogo više od brenda - postaje simbol urbanog, modernog i sofisticiranog života, gde je džins, sa svim svojim potencijalima, prepoznat kao prava esencija stila.

Novi showroom kao korak ka širenju

Iako je "Dress Me In Denim" od početka bio onlajn brend, ubrzo je postala jasna potreba za fizičkom prisutnošću na tržištu, prvenstveno u Novom Sadu.

Kada je Natalija Avemaria odlučila otvoriti svoj showroom, nije želela samo da stvori još jedan prostor za prodaju – njen cilj bio je da napravi mesto koje će podsećati na luksuzne brendove visoke mode, gde će se svaka žena osećati posebno i sigurno. Ovaj showroom nije običan butik, već je dizajniran kao prostor u kojem kupci doživljavaju jedinstveno iskustvo, od trenutka kada kroče kroz vrata.

Jedan od ključnih elemenata ovog showrooma je njegov personalizovani pristup. Natalija je želela da svaka žena koja uđe bude dočekana sa toplinom i pažnjom. Zaposleni su tu da pruže stručne savete o tome koji model najbolje odgovara njihovoj figuri, a prostor je osmišljen tako da omogućava razgovor i posvećenost svakom kupcu. Svaka žena ima dovoljno vremena da se posveti svom izboru, da isproba više modela i da uveri da je odabrala ono što je zaista savršeno za nju.

Ovaj pristup nije samo o prodaji – to je stvaranje iskustva. Svaka žena koja poseti showroom može se posvetiti svojim željama, konsultovati se sa timom i dobiti stručne savete kako da kombinuje modele, kako da kreira savršeni izgled za različite prilike. Osim toga, showroom je mesto koje inspiriše, jer pokazuje da "Dress Me In Denim" nije samo brend, već filozofija stila koji povezuje udobnost, kvalitet i unikatnost u savršenoj harmoniji.

"Žene su konstantno pitale gde mogu da dođu i probaju naše proizvode. Tako je došlo do otvaranja showroom-a u Novom Sadu, koncepta koji omogućava svakom kupcu da se posveti pojedinačno, na način koji nije prisutan u tipičnim prodavnicama", objašnjava Natalija.

Showroom nije samo mesto za kupovinu, već i prilika za kupce da dožive brend i kvalitet proizvoda na drugačiji način.

Kvalitet, udobnost i atraktivnost kao osnovne vrednosti

"Dress Me In Denim" se ne fokusira samo na izgled, već na savršen balans između udobnosti i stila. Svaka kolekcija brenda pažljivo je dizajnirana, a Natalija se trudi da svaki model bude udoban, kvalitetan i u trendu.

"Kreiram komplete koji su jedinstveni, sa detaljima koji ih izdvajaju od klasičnih modela. Za svaku kolekciju odaberemo maksimalno pet kompleta, kako bismo se uverili da svaki proizvod bude savršeno usklađen", objašnjava Natalija. Takođe, brend je posvećen potrebama svojih kupaca, nudeći im brz i siguran način poručivanja, kao i lak povrat robe.

Zašto žene biraju "Dress Me In Denim"?

Prema Nataliji, tipična žena koja nosi ovaj brend je ona koja želi da se oseća udobno, a istovremeno bude moderna i u trendu.

"Svaka žena koja voli džins, koja želi da istakne najbolje na sebi, a da pri tom nosi nešto udobno i kvalitetno, pronaći će idealan komad u našem asortimanu", kaže Natalija. Najprodavaniji komadi su, očekivano, farmerice, koje su postale pravi hit među ženama. Iako je brend tokom vremena ponudio raznovrsne modele, poput kombinezona i korseta, farmerice su i dalje najtraženiji proizvod.

Izazovi u razvoju brenda

Kao osnivač, dizajner i prodavac, Natalija je prošla kroz mnoge izazove tokom razvoja svog brenda.

"Početak je bio najteži, jer je bilo teško probiti se na tržištu. Međutim, sada kada imamo stalne kupce i prepoznatljivost, lakše je. Naravno, sada je i mnogo više posla, ali ja sam tu da sve to iznesem", kaže Natalija, dodajući da je porodica bila velika podrška u celokupnom procesu. Brend je postao uspešan, a društvene mreže, posebno "Instagram", igrale su ključnu ulogu u promociji i širenju prepoznatljivosti brenda.

Nagrada kao potvrda uspeha

Već 2023. godine, "Dress Me In Denim", odnosno Natalija je dobila priznanje kao deo liste "Najuspešnijih dama i brendova" u organizaciji Prirodne komore Srbije i Fokus radija.

"To mi je zaista mnogo značilo. Kada nešto stvoriš, i ljudi to prepoznaju, to je velika čast. Ova nagrada je bila potvrda da smo na dobrom putu i da naš rad daje rezultate", kaže Natalija, dodajući da joj je ovo priznanje dalo dodatni motiv da nastavi sa razvojem brenda.

Brend "Dress Me In Denim" ne samo da se ističe kroz svoje jedinstvene modele, već i kroz prepoznatljiv i unikatan logo koji je postao simbol kvaliteta, stila i posvećenosti detaljima. Ovaj logo, kao i sama filozofija brenda, nosi duboko lični pečat Natalije Avemarie. Umesto da se oslanja na spoljne dizajnere, Natalija je odlučila da preuzme punu kontrolu i stvori logo koji će u potpunosti odražavati duh njenog brenda i ono što on predstavlja.

Ambicije za budućnost

Gledajući unapred, Natalija ima ambiciozne planove.

"Želim da Dress Me In Denim postane brend koji je sinonim za džins u Srbiji, a možda i šire. Nadam se da ćemo u budućnosti imati još mnogo kolekcija, više showroom-a, i još veće prisustvo na tržištu", zaključuje Natalija, sa sigurnošću da će njen brend nastaviti da raste i razvija se u skladu sa potrebama modernih žena.

U samo dve i po godine, "Dress Me In Denim" je postao brend koji nije samo odraz Natalijine strasti prema džinsu, već i simbol moderne, urbane žene koja teži savršenom balansu između udobnosti, kvaliteta i stila.

Kroz saradnju razvilo se i jedno prijateljstvo

Brend "Dress Me In Denim" postao je prepoznatljiv po svojoj originalnosti i udobnosti, a saradnja između Natalije Avemarie i Sanje Kružević, drugog zaštitnog lica brenda, igrala je ključnu ulogu u njegovom uspehu. Iako se nisu poznavale pre nego što je Natalija pozvala Sanju da učestvuje u kampanji, njihova saradnja ubrzo je prerasla u prijateljstvo. Sanja, koja se bavi modelingom iz hobija, nije mogla da odoli šarmu ovog brenda, koji je odmah prepoznala kao nešto specifično i drugačije na tržištu.

"Dress Me In Denim" se izdvaja ne samo po svojim atraktivnim modelima, već i po tome što su svi komadi dizajnirani da budu udobni i praktični. Sanja ističe da je najvažniji faktor za žene koji se odluče za ovaj brend upravo udobnost.

"Nosim trenerke jer mi je važno da se osećam opušteno i ništa me ne steže. A kad obučem farmerke iz Dress Me In Denim, osećam se kao da sam u trenerci – to je neverovatno udobno," kaže Sanja, dodajući da je upravo ova kombinacija udobnosti i kvaliteta razlog zbog kojeg se žene stalno vraćaju brendu.

Saradnja između Natalije i Sanje ide glatko, jer se sjajno dopunjuju u svakom segmentu. Proces planiranja kampanja i snimanja je vrlo jednostavan i efikasan.

"Kreiramo mood board za kampanju, konsultujemo se sa našim stalnim fotografom i dogovorimo lokaciju. Zaista imamo sjajan tim i lako se dogovaramo," objašnjava Sanja. Iako je obično Natalija ta koja vodi ceo proces, njihova međusobna koordinacija i prijateljski odnos omogućuju im da zajedno rade bez problema, stvarajući kampanje koje autentično odražavaju filozofiju brenda.

Ono što "Dress Me In Denim" čini posebnom je originalnost modela. Sanja ističe da su komadi koje ovaj brend nudi zaista unikatni i nisu nešto što možete videti svuda.

"Ovi modeli su apsolutno originalni. Nijednu sličnu stvar nisam videla nigde. Originalnost i udobnost su ključni faktori zbog kojih Dress Me In Denim postaje sve popularniji," kaže Sanja.

S obzirom na to da brend konstantno raste, uz veliku podršku svojih stalnih kupaca i saradnika, Natalija i Sanja nastavljaju da šire priču o "Dress Me In Denim", pružajući ženama širom regiona priliku da se osete udobno, samouvereno i, naravno, stilski.

Za kraj razgovora, Natalija Avemaria deli snažnu poruku svim mladim devojkama, posebno preduzetnicama koje žele da ostvare svoje snove.

"Verujte u sebe, pratite svoje strasti i snove. Svi mi imamo sposobnost da postignemo sve što želimo, ali najvažnije je da verujemo u to," kaže Natalija. Ona ističe da je ključ uspeha u tome da ne biramo uvek lakši put, jer, kako napominje, "mogu sve same".

Njena poruka je jasna i inspirativna - verovanje u sebe i vlastite sposobnosti, kao i spremnost da se suočimo s izazovima, najvažniji su faktori na putu do uspeha. "U današnjem svetu, želim da motivišem sve devojke da shvate da je sve moguće, da imaju moć da postignu svoje ciljeve i da ne zavise od drugih. Ne treba se plašiti da krenemo samostalno, jer ako verujemo u ono što radimo, uspeli bismo sigurno," dodaje Natalija.

Njena poruka ima posebnu težinu jer je ona sama živela kroz to – od osnivanja brenda "Dress Me In Denim" do današnjeg dana, dokazala je da strast, rad i vera u sebe mogu doneti neverovatne rezultate. Natalija podseća sve žene da je put uspeha najlepši kada ga krčimo samostalno, s verom u svoje ideje i snove, jer prava snaga leži u tome da verujemo da možemo ostvariti sve što zamislimo.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Kaliopi otpevala čuveni hit na početku revije Bate Spasojevića

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota