Podsetimo se kako je Karl "poklopio" novinarku na crvenom tepihu, dokazavši svoju ljubav prema ženama

N. K.
N. K.  

Višedecenijski kreativni direktor najprestižnije modne marke "šanel", Karl Lagerfeld ostavio je neizbrisiv pečat u dizajnu, a njegova persona se nimalo nije razlikovala od njegovog rada - autentičnost i sloboda krasile su ovog vizionara.

Kada ga je reporterka sa crvenog tepiha upitala "koja je najveća greška koju žene prave kada kupuju haljinu", modni mag nije štedeo reči.

- To što se ne gledaju u ogledalo i nisu objektivne.

Novinarka se potom, pomalo mizogonistički, nadovezala rekavši da sve žele da izgledaju kao Linda Evanđelista u "Vogu", ali da to obične žene ne mogu da postignu. Lagerfeld je potom pokazao da ne možemo da mu dodelimo etiketu površnog čoveka.

- Kupuju san. Ali život nije takmičenje u lepoti - odgovorio je Karl, a novinarka mu je protivrečila "ja mislim da jeste i da smo mi pobednici".

- Imaš ti više da ponudiš od svoje lepote - poentirao je preminuli dizajner.

Karl je svojim odgovorima pokazao da zaista voli ženski rod i ne gleda ga kroz šovinističku prizmu koja je učestala u njegovom polju rada.

Nemački genije preminuo je 2019., godine, a skoro sve do samog kraja krio je svoju pravu godinu rođenja - želeći da deluje mlađe.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Milica Pavlović sva u belom, oko struka neverovatan detalj

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota