Da li znate ko je devojka čije slike iz lifta su preplavile Zarin sajt? U pitanja je jedna Maja

K. M.
K. M.  
  • 0

Highstreet gigant Zara već godinama postavlja standarde kada su modne kampanje i online katalozi u pitanju, dosledno rušeći konvencionalna pravila oglašavanja. Iako je brend dugo izbegavao angažovanje poznatih lica, poslednje dve sezone donose promene – od viralne kampanje sa Kejt Mos do saradnje sa supermodelima poput Ane Ivers, Megan Roš i Dafni Groevel. Sledeći korak? Influenseri.

Jedno od najnovijih zaštitnih lica brenda je Maja Vejhe (34), nemačka umetnica, dizajnerka, fotografkinja i model, poznata po jedinstvenom, nonšalantnom stilu. Na Instagramu, gde je prepoznatljiva kao @majawyh, Maja je pionirka influenserske industrije – a sada i zvanična saradnica Zare i mnogih drugih brendova.

Kako je Maja Vejhe promenila igru

Zarina odluka da angažuje Maju nije slučajna. Ona je već godinama verni ambasador brenda, spontano fotografišući svoje autfite u liftovima i svakodnevnim situacijama. Njena estetika, koja kombinuje ležernost sa sofisticiranim minimalizmom, savršeno se uklapa u novu strategiju španskog brenda. Fotografije sa njom ne deluju kao tipične reklamne kampanje – naprotiv, izgledaju kao trenuci iz stvarnog života, a upravo to čini ih još privlačnijim publici.

Nedavno je Zara predstavila prolećnu kolekciju, snimljenu u Majamiju, gde je Maja ponovo bila zaštitno lice. Ipak, način na koji su ove kampanjske slike prezentovane razlikuje se od klasičnih modnih editorijala – umesto visokoprodukcijskih fotografija, Zara je odlučila da akcenat stavi na spontanost i autentičnost. Ovo potvrđuje i trend prelaska ka sadržaju koji je bliži društvenim mrežama nego tradicionalnom reklamiranju.

Influenseri kao nova modna elita

Maja Vajhe nije samo lice kampanje – ona je primer kako modni influenseri postaju ključni akteri u redefinisanju brend identiteta. Njen zaštitni znak, fotografisanje u ogledalu lifta, postao je prepoznatljiv stil koji pratioci kopiraju širom sveta. Brendovi poput Zare prepoznali su da influenseri ne samo da promovišu modu, već je i oblikuju.

Njena saradnja sa Zarom možda je tek početak novog trenda u modnoj industriji. Postavlja se pitanje – da li ćemo u budućnosti videti influensere kako sami kreiraju kampanje, fotografišući se mobilnim telefonima u sopstvenim domovima? Ako su potrošači ti koji diktiraju pravila, onda je ovaj pravac gotovo izvestan.

Život između umetnosti i mode

Pored mode, Maja Weyhe je umetnica u svakom smislu te reči. Njena inspiracija dolazi iz svakodnevnog života, putovanja i prirode. Nedavno se preselila u italijansko selo, gde se posvetila jednostavnijem načinu života, pronalazeći mir i inspiraciju u prirodi. U jednom intervjuu, istakla je da se sve u njenom životu – uključujući i njen stil – razvija kroz intuiciju i autentičnost.

"Budim se u 7 ujutru i odlazim napolje po drva kako bih zagrejala sve kamine u kući. Zatim šetam svog psa, počinjem s poslom, kuvam, sređujem, čitam, provodim vreme u prirodi i brinem o vrtu – moj dan je ispunjen i uravnotežen spoj svega što volim", otkrila je.

Njena modna filozofija? Biti verna sebi. Ovaj princip oslikava se i u njenim stilskim odabirima, ali i u načinu na koji komunicira sa svojom publikom. Zara je prepoznala upravo tu osobinu – i pretvorila je u jednu od svojih najjačih kampanjskih priča.

"Kod mene sve dolazi iz intuicije. Uvek se fokusiram na ženu kakva želim da postanem i život kakav želim da živim. Mislim da sve što radim dolazi iz iskrenosti i srca", navela je.

Budućnost modnih kampanja

Zarina odluka da angažuje Maju signalizira dalju evoluciju modnog marketinga. Influenseri nisu više samo lica koja promovišu brendove – oni postaju njihova suština. Njihov uticaj je autentičan, neposredan i prilagođen potrebama savremenih potrošača.

Maja je primer kako se modna industrija menja, a Zara je brend koji tu promenu vodi. Granice između tradicionalnog oglašavanja i influenserskog sadržaja sve su tanje – a svet mode nikada nije bio uzbudljiviji.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Radno - Garderober Ivane Korab

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota