
Slatko, elegantno, trešnjasto: Murakami i Louis Vuitton u finalnoj epizodi saradnje koje je obeležila 2000.
U svetu luksuzne mode, retke su saradnje koje ostave trag toliko dubok da i decenijama kasnije bude istu količinu uzbuđenja - ako ne i veću. Upravo to uspeva tandemu Louis Vuitton x Takashi Murakami, čije je najnovije, ujedno i završno poglavlje zajedničkog rada, omaž jednom od najslađih i najrazigranijih motiva: trešnji.
Moda ne zaboravlja
Kada su početkom 2000-ih svetlo dana ugledali Murakamijevi psihodelični monogrami na klasičnim Louis Vuitton torbama, modna publika dobila je ono što je dotad nedostajalo - vedrinu, drskost i ironiju, upakovane u luksuz. Speedy 30 u beloj sa ružičastim, zelenim i plavim monogramima, koju si nosile tadašnje modne ikone Paris Hilton, Naomi i Džesika Simpson, nije bila samo torba, već generacijska izjava o poznavanju trendova.
Louis Vuitton x Murakami: Chapter 3
Dvadeset godina kasnije, u trenutku kada moda sve češće poseže za arhivama kao za sefom sa blagom, Louis Vuitton i Murakami vraćaju se još jednom - i to u tri pažljivo osmišljena čina. Prvi, lansiran u januaru, proslavio je šareni monogram. Drugi, u martu, podsetio nas je na cvetanje trešnje, jedan od Murakamijevih najprepoznatljivijih motiva. Treći, sadašnji, potpuno je posvećen trešnji - istoj onoj koja je 2005. godine po prvi put prošetala modnim pistama i ušla u pop-kulturnu orbitu.
Više od nostalgije
Nova linija donosi preko 70 komada, pažljivo balansirajući između nostalgične ikonografije i savremenog luksuza. Tu su prepoznatljive torbe - Speedy, Square Trunk, Twist PM - sada u trešnjastom ruhu, u kojem se umetnost i moda sreću sa zaigranom elegancijom.
Ali kolekcija ne staje na torbama. Cerise Bag Charm kao privezak za torbu, MM Jane Notebook za one koji i planove pišu sa stilom, ili teksas bucket hat kao omaž uličnoj estetici - svi su deo narativa u kojem se Murakamijeva estetika pretače u luksuzni funkcionalizam.
A za one koji luksuz žele da prenesu i van grada - kolekcija uključuje i ležaljke i bicikl, koji više liče na umetničke instalacije nego na sportske rekvizite.
Kupovina s tajmingom
Delovi kolekcije su već dostupni online, a s obzirom na interesovanje, očekuje se da će najtraženiji komadi nestati sa digitalnih polica u rekordnom roku. Ako ste u potrazi za modnim komadom koji spaja umetnost, nostalgiju i statusni simbol - sada je trenutak.
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Bata Spasojević posle 30 godina se publici predstavlja i kao slikar
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.