• 0

Vreme čitanja: oko 3 min.

Trejler za film "Barbi" povećao potražnju papuča sa štiklom: Obožavaju ih i poznate dame

Vreme čitanja: oko 3 min.

Prodavnice cipela se spremaju za procvat tek nakon filma.

  • 0
Margot Robbie, Ryan Gosling Foto: Mattel/Warner Bros / BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Trejler za film "Barbi" je obišao planetu, a jedna scena u kojoj Margo Robi, koja glumi čuvenu barbi lutku, izuva svoje nanule sa čupavim detaljem je privukla najviše pažnje. Što zbog toga koliko je savršeno snimljena, što zbog samih roze prozirnih papuča.

Prozirne štikle su reciklirani barbikor trend kojima se sve više devojaka vraća.

Prozirne potpetice su imale povećanje od 51% u proizvodima koji su se našli na tržištu u poslednjih 30 dana, potvrdio je predstavnik agencije za praćenje podataka o maloprodaji, napominjući da je to drastičan skok jer trendovi obično imaju povećanje od 2% do 8%.

I nije iznenađenje. Sa više od 427,9 miliona pregleda na "TikToku", devojke širom sveta šire svoju ljubav prema voljenoj lutki i ružičastim nijansama.

- Barbikor je letnji modni trend koji utiče na sve, od odeće do kućnog dekora, i mi smo tu zbog toga - rekla je Kim Kalmone, viša potpredsednica i globalna šefica dizajna barbi i drugih lutaka u kompaniji "Mattel" za "The Post".

- Moda je oblik samoizražavanja i barbikor slavi život hrabro i autentično.

Čak i zvezde od Dženifer Lopez do Hejli Biber su primećene sa svojim prozirnim papučama na štiklu, a prodavnice cipela se spremaju za procvat tek nakon filma.

Dok se istovremeno papuča slaže praktično sa bilo čim, od barbi laboratorijskih mantila do balskih haljina, ona je takođe simbol smelog, ali transparentnog samopouzdanja i moći.

- Barbi je nekada astronaut, a drugog dana učiteljica, i dok je ona pretežno zabavna ličnost, ona je ikona koja poseduje taj meki, fini i ženstveni duh - rekla je za "Post" njujorška modna konsultantkinja i prognozerka trendova Kendal Beker.

Ova 27-godišnjakinja je odrasla igrajući se sa barbikama i pripisuje lutkama fokusiranim na modu što su izazvale njenu ljubav prema modi.

- Mislim da je ceo ovaj etos ženstvenosti upravo sada toliko važan. I to zaista ide uz posedovanje ženstvenosti na snažan način.

Takođe ne škodi ni to što ove štikle pomažu da se noge izduže, da se oživi i "prigrli zabavno samopouzdanje koje ima i svaka barbi lutka", primetila je Beker.

Fanovi su oduševljeni scenom gde se Margo izuva, uključujući Krisi Tajgen, koja je fanatično tvitovala o toj sceni.

- Moram da znam sve o ovom snimku. Koliko je puta ponovljeno snimanje scene, da li se držala za nešto, da li je mesto na kome je trebalo da se izuje lepljivo, da li su to njena stopala, ko je uradio pedikir, zaista samo dokumentarac o ovom snimku - napisala je Tajgen na Tviteru.

Za upitne umove, Robi je u utorak magazinu "Tajm" otkrila da je bilo potrebno osam snimaka, da se držala za šipku i da su to zaista bila njena stopala na filmu.

Uvidevši ovu popularnost, brendovi kao što je "Steve Madden" su odmah izbacili još barbikor modela.

- Prva stvar koju smo uradili je da smo dodali još ružičastih nijansi - rekla je za "The Post" Kristina Ciglar, kreativni direktor maloprodaje u "Steve Madden".

Popularni brend takođe ima u ponudi nekoliko prozirnih potpetica.

- Barbikor je u stvari barbi vajb: kako biti iznad svega, a ostati prizemljen, radostan, ali ipak skroman - objasnila je Ciglar.

- Biti lagan i razigran i zabavljati se svojom modom. Teško je ne voleti barbi stil - zaključuje.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota