Žvrljanje srcem
Njeni custom made komadi nakita– ogrlice, narukvice i privesci – autentični su, pre svega, jer greju srca. Tako je sve i počelo, kreatorka je poželela da crtež svoje ćerke nekako uvek ima kod sebe.
Svaka priča o biznisu ima svoj početak, u priči o radionici "Žvrlja", sve zapravo počinje zaokretom. Naime, profesorka srpskog jezika i književnosti nije znala apsolutno ništa o biznisu, preduzetništvu, dizajnu, marketingu, a ponajmanje o kreiranju i izradi nakita, sve dok nije poželela da jedan od crteža svoje ćerke nekako uvek ima pri sebi, a da on vremenom ne postane pohabani komad hartije.
Tako se rodila ideja o unikatnom nakitu, koji su odmah, nakon što je nastala prva ogrlica, poželele mama, sestra, drugarica i drugarica drugarice. Dalji tok se nametao sam – otvoriti radionicu koja će se baviti proizvodnjom nakita na osnovu dečijih crteža! To što je Mina iz knjiga iskočila pravo u radionicu, ispostaviće se, kako kaže, kao njena velika prednost:
-Nisam imala nikakvu barijeru da pitam baš sve što me je zanimalo, do detalja, a to je tako velika stvar, da i kada pravite greške ne gledate na to kao nekakav minus, već kao nešto što vas unapređuje, a morala sam da položim zlatarski ispit i naučim apsolutno sve o zlatarskom zanatu! Sledeća lekcija bio je marketing koji smatram, možda, najvažnijim segmentom, kao i dilema kako ćemo uopšte predstaviti "Žvrlju!" svetu. Često su mi postavljali pitanje – kakav ti je biznis plan – nikakav, nisam ga imala, i to je nešto što često savetujem mladim preduzetnicama, ne treba uvek baš sve isplanirati, ono što je najvažnije jeste da kreneš, stvari ćeš rešavati u hodu!
"Žvrlje" se izrađuju ručno, i svaka ponaosob iziskuje mnogo sati. Priča o "Žvrlji", zaista je praćena spontanom energijom, jer, kako kaže, ovaj startap projekat postavila je grupica ljudi iz različitih oblasti poslovanja. Nastavilo se tako da zanimanje profesora srpskog jezika nije postalo balast i posao koji je na čekanju, već prilika da voljena profesija zaživi na nov način, u jednom modernom, fensi odelu:
-Storytelling smatram izuzetno važnim za predstavljanje proizvoda, to je ujedno i način na koji sam spojila ove dve ljubavi.
Na početku, kako ističe, nije imala ništa, sa ličnom ušteđevinom, jasnom idejom i bez biznis plana, stigla je do "Žvrlje". Šta to za klijente u stvari znači?
Da kad se slučajno pogledaju u ogledalo, sete se, da su nekome zvezda, srce, mesec ili džin.
(Telegraf.rs/PR)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Natalija Avemaria, vlasnica, osnivačica i dizajnerka brenda Dress me in denim
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mara
Veliki pozdrav ovoj divnoj osobi! Nismo se lično srele ali je njoj zahvaljujući moj unuk dobio predivan poklon koji se ne meri po ceni, nego nosi simboliku našeg života i koji i njemu i meni mnogo znači
Podelite komentar
Marija
Predivna Mina!!!! Veliko postovanje za njen rad i nju kao osobu!
Podelite komentar