Džastin Biber je objavio potragu za njom kada je imala samo 16 godina: Ko je Sindi Kimberli?
Pre tačno devet godina, jednoj devojčici po imenu Sindi Kimberli ostvario se san - primetila ju je njena omiljena pop zvezda i simpatija Džastin Biber. I ne samo da ju je primetio, već je objavio njenu fotografiju na svom "Instagram" profilu koji su pratili milioni, u nameri da sazna njen identitet.
Ko je "vučja Sindi"?
Rođena je kao Sindi Kimberli Rubira Adsuar, većina ljudi je sada poznaje kao "wolfiecindy", ali ova 25-godišnjakinja je više od onlajn nadimka. Kao i mnoge devojke njene generacije, Kimberli je odrasla na internetu, čitajući fanfikcije i gradeći onlajn zajednicu tinejdžera koji su bili "opsednuti" fenomenima pop kulture.
Nakon šest godina vođenja naloga obožavatelja Džastina Bibera, deaktivirala ga je, pokušavajući da napravi pauzu i stvori sopstveni identitet.
- Morala sam da započnem svoj život. Nisam mogla da čekam da me on primeti - rekla je za "TeenVogue".
Međutim, iste nedelje kada je donela ovu odluku, Biber ju je primetio i podelio njeno tada anonimno lice sa milionima pratilaca.
- Ceo internet je "radio" na mom slučaju. Imala sam samo 16 godina. Osećala sam se zaista izloženo. Odrasla sam u jednoroditeljskom domaćinstvu i čuvala sam decu kako bih finansijski pomogla mami. Ljudi su to saznali i sutradan je bilo u svim vestima - navodi manekenka rođena u Amsterdamu, odgajana u Španiji.
- Ima smisla da ljudi znaju samo kako izgledam ili da me znaju samo po mojim slikama. Volim da pričam priče kroz slike, ali imam i strah od interneta. Mislim da danas društvene mreže čine da se osećamo tako povezanima, ali i tako usamljenima u isto vreme - poentirala je.
Sa sedam miliona pratilaca na Instagramu, pretpostavili biste da je Kimberli navikla na pažnju, ali je Sindi po prirodi introvertan tip ličnosti.
- Nisam bila najdruštvenije dete. Mnogo sam se selila kada sam bila mlađa, tako da je za mene internet bio jedina konstanta.
Sindi je u međuvremenu krasila naslovnice prestižnih magazina "Cosmopolitan" i "SportsIllustrated", "Maxim", bila je zaštitno lice "Yeezy" marke, radila je kampanje za Filipa Plejna, Miu Miu...
U poslednjih nekoliko godina, influenseri i kreatori sadržaja su se pojavili kao vodeća sila marketinga i i oglašivača brendova. Kimberlino veliko sledbeništvo na društvenim platformama promenilo je način na koji industrija gleda na nju.
- Često na snimanju budu ljudi koji se iznenade jer sam "dobra". To je frustrirajuće jer volim da se bavim manekenstvom. Osećam kao da većina ljudi ima predrasude zbog mog profila, kao da ne znam zanat. Ne cene me - bila je iskrena.
Hrabro ka velikim snovima
Kimberli je oduvek znala da želi da postoji u modnom i umetničkom prostoru. Njena tetka je krojačica, a majčina omiljena zabava bila je šivenje, tako da je odrasla okružena dizajnom. Ubrzo je shvatila da svoje umeće treba da iskoristi na najbolji mogući način i izgradi sopstveni modni brend, koji zasada rapidno raste.
- U svojoj glavi sam umetnik, crtam i sama kreiram svoje dizajne, ali se takođe osećam neverovatno stidljivo zbog toga. Ne delim mnogo toga jer je internet ovih dana tako okrutan. Volim umetnost i toliko je konzumiram svakodnevno, pa želim da učestvujem u njoj. Želim da otvorim ta vrata u potpunosti. Imam nešto da ponudim ovoj industriji. Većina ljudi me možda poznaje na više površnom nivou, ali svi smo mi složena bića koja nisu suđena da budu samo "jedna stvar" - govori Kimberli.
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Svi su mislili da će im brak trajati mesec dana, a zbog ovoga su svima zapušili usta
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.