Svet je dobio još jednu milijarderku: Svi su govorili da je to samo zbog oca i muža, a ona ih sve pretekla

 
  • 0

Hejli Biber napravila je potez koji se već neko vreme naslućivao - prodala je svoj kozmetički brend "Rhode" kompaniji "e.l.f. Beauty", i to za milijardu dolara. U svetu poznatih, ovo je jedan od najkrupnijih poslovnih koraka u skorije vreme.

Od interneta do prodavnica

Samo nekoliko dana pre objave o prodaji, Hejli je najavila ulazak "Rhode-a" u "Sephoru", jedan od najpoznatijih lanaca kozmetike na svetu. Od jeseni, proizvodi koji su do sada bili dostupni isključivo putem interneta, moći će da se kupe i u fizičkim prodavnicama. Time se otvara novo poglavlje za brend koji je nastao 2022. godine, u trenutku kada je tržište već bilo prezasićeno, ali i gladno autentičnih priča i minimalističkog pristupa.

Od ideje do carstva - kako je "Rhode" postao hit

"Rhode" je za samo tri godine postao jedan od najtraženijih kozmetičkih brendova u svetu poznatih. U njegovoj popularnosti naravno veliku ulogu ima Hejlino ime, ali i pažljivo osmišljena strategija - jednostavni, efikasni proizvodi koji odgovaraju aktuelnim trendovima u nezi kože, ali i estetici koju diktira digitalna kultura.

Brend je odgovorio na zamor od kompleksnih rutina i ponudio nešto što je i funkcionalno i vizuelno privlačno - hidratacija kao osnova, sa fokusom na "skinimalizam". Estetika brenda je pročišćena, pastelna i usklađena s takozvanim "čistim devojkama" nove ere društvenih mreža. "Rhode" je, između ostalog, poznat po detaljima poput maskica za telefon koje sadrže posebno mesto za njihov najprodavaniji sjaj za usne.

Hejli ostaje na čelu kuće

U objavi na Instagramu, Hejli je istakla da ostaje uz svoj brend, sada u novoj ulozi - glavna kreativna direktorka i vođa inovacija, kao i strateška savetnica kompanije "e.l.f. Beauty":

- Kada sam pokrenula "Rhode", imala sam velike snove. Najvažnije mi je bilo da brend stigne do što više ljudi. Pronašla sam partnera koji veruje u iste vrednosti i viziju. Spremna sam da odem još dalje - poručila je Biberova.

Ljubav, moć i internet manija - Hejli, Selena i Džastin

Iako "Rhode" jeste Hejlin projekat, njen privatni život gotovo uvek ide paralelno sa poslovnim potezima. Brak sa Džastinom Biberom, koji je i dalje pod svetlima reflektora, redovno puni naslove portala. A sa tim dolazi i neizbežna senka prošlosti - Selena Gomez.

Hejli Biber Džastin Biber Foto: Instagram/haileybieber

Odnos između Hejli i Selene već godinama je tema javnosti. Iako su više puta javno pokušale da stave tačku na spekulacije, društvene mreže uporno razbijaju svaki pokušaj primirja. Hejli je neretko na udaru zbog svoje veze sa Džastinom, a Gomez je u više navrata pozivala na prekid međusobnog vređanja među fanovima.

Zanimljivo je da se vest o prodaji "Rhode-a" pojavila nedugo nakon što je Selena ponovo postala viralna - ovoga puta zbog autentičnih snimaka na kojima bez šminke kuva kod kuće, promoviše jednostavnost i mentalno zdravlje, a u isto vreme radi na svojoj liniji šminke "Rare Beauty", koja takođe beleži ogroman uspeh.

Dakle, dve žene koje su godinama bile stavljane u kontekst rivalstva - jedna je upravo postigla ogroman poslovni uspeh prodajom brenda za milijardu, druga gradi svoj svet kroz emociju, ranjivost i posvećenost filantropiji. Dve strane iste medalje - uspeha, slave i života pod mikroskopom.

Šta dalje za "Rhode"?

Ostaje da se vidi kako će se "Rhode" razvijati u novim okvirima, ali jedno je sigurno - Hailey je pokazala da nije samo "Džastinova žena", već i vizionarka, preduzetnica i simbol nove generacije slavnih koje karijeru grade i van mreža i modnih pista. Iako živimo u trenutku brendovi dolaze i odlaze preko noći, "Rhode" je za tri godine postao imperija, a sada ima sve šanse da postane klasik.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Ulični svirač bez glave pravi šou u centru Minhena uz Đurđevdan

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Ona