UNICEF i Comtrade Distribution sa Tesla brendom za svetliju budućnost generacija koje dolaze

 
  • 0

UNICEF i Comtrade Distribution sa Tesla brendom danas su potpisali sporazum o partnerstvu koji će značajno doprineti da 1.000 mladih u Srbiji, posebno iz ranjivih grupa, steknu digitalne veštine koje će poboljšati njihove šanse za zaposlenje i olakšati integraciju na tržište rada. Projektom je predviđeno i uspostavljanje dva inovaciona kluba unutar izabranih omladinskih centara u zemlji, što će dodatno unaprediti kapacitete za kontinuirano uključivanje mladih u programe neformalnog obrazovanja.

Digitalna pismenost je od vitalnog značaja za generacije koje dolaze s obzirom na to da tehnologija i globalizacija i dalje oblikuju buduće poslove.

„Moramo učiniti sve da niko ne bude izostavljen iz digitalne revolucije, posebno oni koji su najugroženiji“, rekla je Deyana Kostadinova, direktorka UNICEF-a u Srbiji, i dodala da se to može postići novim pristupom obrazovanju koje je usmereno na razvijanje veština i kroz formalno i neformalno obrazovanje. „Obrazovanje koje se fokusira na razvoj veština kroz formalne i neformalne programe u školama i zajednicama, omogućava adolescentima i mladima da postanu agilni i prilagodljivi učenici i građani, spremni da se suoče sa ličnim, akademskim, društvenim i ekonomskim izazovima. Naše partnerstvo sa Comtrade Distribution i njihovim brendom Tesla pokazuje moć saradnje privatnog i javnog sektora, jer je ova inicijativa komplementarna naporima Ministarstva turizma i omladine da ojača omladinske centre i klubove u zemlji“, istakla je Kostadinova.

Inovacioni klubovi, koji će biti uspostavljeni unutar omladinskih centara, značajno će unaprediti kapacitete za kontinuirano uključivanje mladih u programe neformalnog obrazovanja i doprineti jačanju zajednica kroz njihovo aktivno učešće i razmenu znanja.

UNICEF i Comtrade Distribution sa Tesla brendom za svetliju budućnost Foto: UNICEF

„Sa posebnim zadovoljstvom želim da podelim radost zbog naše saradnje sa UNICEF-om na programu ‘Unapređenje digitalnih veština među mladima u Srbiji’. Ispred Tesla brenda, nastojaćemo da se ova misija ne zaustavi samo na programima edukacije, već da bude logičan korak ka uključivanju mladih u odabir i kreiranje novih tehnologija. Naša misija je da budemo mentori ovim mladim ljudima i da, kao što je tehnologija dostupna svima, tako i edukacija bude dostupna svima“, izjavio je Nebojša Lozo, generalni direktor brenda Tesla.

Anja Aleksić iz Comtrade Grupe, koja je i članica Poslovnog Saveta UNICEF-a u Srbiji, istakla je da je Tesla prvi brend u industriji potrošačke elektronike u Srbiji koji je sklopio ovakav vid saradnje sa UNICEF-om. Brend se time obavezuje da će, osim sredstava doniranih za program, primeniti svoje znanje i iskustvo u unapređivanju neformalnog obrazovanja i digitalnih veština mladih, sa posebnim fokusom na ranjive grupe.

„Kao članica Poslovnog saveta UNICEF-a u Srbiji, svesna sam koliko je značajno i potrebno podržati saradnju privatnog sektora i institucija koje deluju u društvenom interesu. Partnerstva poput ovih pomažu nam da stvaramo mogućnosti tamo gde su one malobrojne, pružamo šanse tamo gde ih nema dovoljno i osnažujemo mlade da u što većem broju, što spremniji, uđu na tržište rada ili se posvete daljem obrazovanju“, rekla je Anja Aleksić.

Ministarstvo turizma i omladine posvećeno je investiranju u mlade koji će izgraditi kompetitivno i prosperitetno društvo.

UNICEF i Comtrade Distribution sa Tesla brendom za svetliju budućnost Foto: UNICEF

„Povezivanje partnera iz poslovne zajednice, UNIICEF-a sa strateškim prioritetima Ministarstva turizma i omladine omogući će da zajedno stvaramo bezbedna mesto namenjeno svim mladim ljudima u zajednici bez obzira na njihovu orijentaciju, pripadnost, društveni ili ekonomski status.

Mladi će dobiti nova znanja, kao i pristup novim znanjima, savremenoj opremi, softverima i alatima koji se koriste u industriji, omogućavajući mladima da steknu realna iskustva koja su direktno primenjiva na tržištu rada. Naša misija je da svi mladi, među kojima su i mladi iz najugroženijih zajednica budu podstaknuti da učestvuju u unapređenju svoje zajednice i kvaliteta života mladih u njoj“, poručila je Ivana Antonijević, pomoćnica ministra u sektoru za omladinu Ministarstva turizma i omladine.

Comtrade sa brendom Tesla i UNICEF ostaju posvećeni zajedničkom ulaganju u budućnost, gradeći snažnija i otpornija društva kroz osnaživanje adolescenata i mladih znanjem i veštinama potrebnim za uspeh u 21. veku.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Na Jeleninom TikTiku se okupilo preko 20.000 žena koje imaju strah od vožnje

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Porodica