• 0

U ovom hotelu posle 6 meseci radnici dobijaju na poklon tetovažu, pirsing ili frizuru

Osnovni cilj kompanije je da na ovaj način omogući svakom zaposlenom da izrazi svoju autentičnost

  • 0
Tetoviranje tetovaža Ruby hotels

Foto: Shutterstock

U eri nakon pandemije sektor ugostiteljstva posebno je usmeren na odabir najboljih zaposlenih i njihovo zadržavanje. Jedna hotelska grupacija u Evropi odlučila je da nagradi svakog zaposlenog posle šest meseci rada na vrlo originalan način.

Nemački lanac „Ruby Hotels“, koji širom Evrope ima za sada 16 objekata, nudi novozaposlenima do 500 evra za tetovažu, pirsing ili frizuru po izboru, nakon šest meseci zaposlenja.

Nakon što je ideja plasirana tokom juna meseca, primećen je porast prijava za 25%, uprkos tome što su u Evropi letnji odmori.

 
 
 
 
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Објава коју дели Mr. Düsseldorf (@mr_duesseldorf)

- S obzirom na to da je primetan nedostatak osoblja u hotelskoj industriji širom Evrope, ovo je zadovoljavajući rezultat – rekla je za CNN Uta Scheurer, potpredsednica za ljudske resurse „Ruby Hotels“.

Iako je primetno da ova originalna kampanja privlači pažnju, Uta napominje da je mnogo važnije da privuče ljude koje oni žele u svom timu.

 
 
 
 
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Објава коју дели Ruby Hotels (@rubyhotels)

- Potrebni su nam timski igrači koji imaju karakter, dušu i individualnost. Želimo da podstaknemo svoje zaposlene da kreiraju individualnu priču o uspehu, da imaju svoju ličnost i da je pokažu na poslu – istakla je Uta.

Osnovni cilj kompanije je da na ovaj način omogući svakom zaposlenom da bude ono što jeste. Kako je objasnila Uta, iako mnoge kompanije tvrde da to čine, „Ruby Hotels“ to pokazuje na ovaj način i u praksi.

 
 
 
 
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Објава коју дели Neue Rothof (@neuerothof)

- Uz to, svi žele tetovaže, ne pirsing i frizure, što znači da smo pogodili pravi pristup – istakla je Uta.

Mada se ovo odnosi samo na novozaposlene, Uta napominje da trenutno zaposleni ne bi trebalo da se osećaju zapostavljenima. Ideja je naišla na tako dobar odziv, da kada trenutno zaposleni preporuče i dovedu novog kandidata, „Ruby Hotels“ plaća tetovažu za svakoga od njih.

Predviđeno je da ova interesantna kampanja traje do kraja godine.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Povezane vesti

Najnovije iz rubrike Putovanja