• 2

Vreme čitanja: oko 3 min.

Pazite kada ostavljate recenzije: Može vrlo skupo da vas košta

Vreme čitanja: oko 3 min.

Zanimljiv događaj, kome još nije poznat epilog, dogodio se u Grčkoj

  • 2
recenzije Foto: Shutterstock

Da je znala će je jedan negativan komentar o hotelu u regiji Pilion u Grčkoj možda skupo koštati, možda ga ne bi ni napisala... ili ipak bi?

Zanimljiv događaj, kome još nije poznat epilog, dogodio se u Grčkoj.

Par iz jednog većeg grada u zemlji odlučio je decembra prošle godine da poseti regiju Pelion u društvu još jednog para. Verovatno nisu ni slutili u kakvu avanturu će se upustiti.

Odeljenje turizma Opštine Volos Pilion Foto: Ustupljena fotografija/Odeljenje turizma Opštine Volos Pilion/Autor: Chris Kouziokas

Sve je počelo od pokušaja rezervacije jednog hotela. A nakon iznošenja svog negativnog iskustva u vidu recenzije na internetu tuženi su od strane hotela i traženo im je da plate, ni manje ni više nego 14.000 evra za „klevetu“.

Ali da krenemo od početka...

Kako navodi novinarka Dimitra Paleodimopulu za „Magnesianews“, sve je počelo decembra prošle godine, kada su ljudi jednostavno želeli da rezervišu smeštaj i provedu četiri dana u regiji Piliona.

Odeljenje turizma Opštine Volos Pilion Foto: Ustupljena fotografija/Odeljenje turizma Opštine Volos Pilion/Autor: Dimitris Mitrolios

Logično, žena je posegnula za internetom i pronašla mnogo smeštaja. Pozvala je jedan hotel, kako bi se informisala o ceni.

Tokom razgovora napomenula je da želi da rezerviše dve sobe i da će jednu regularno platiti, a za drugu iskoristiti vaučere, koji su obuhvaćeni aktuelnim turističkim programom u Grčkoj. Njen suprug je za pomenuti portal rekao da je tom prilikom dobila informaciju da su slobodni željeni datumi i da je cena 130 evra uz dodatnu uslugu, odnosno 120 evra bez te usluge.

Od njih se zahtevalo da pošalju mejl radi potvrde rezervacije, posle čega je trebalo da dobiju informacije o uplati novca. Gospođa je istog dana mejl poslala, ali odgovor nije dobila ni u narednim danima. Zato je tri dana nakon toga opet pozvala hotel, da bi od zaposlenog koji se javio na telefon dobila informaciju da je cena za dvokrevetnu sobu 110 evra, što je bilo potpuno drugačije od prvobitne informacije.

hotel, booking Foto: Shutterstock

Nakon toga, ona ponovo šalje mejl u kome navodi da je dobila posve drugačije informacije, pokušavajući da sazna koje su od njih relevantne. Uskoro dobija odgovor da je taj mejl primljen i da će nadležne osobe kontaktirati sa njom.

Ipak, ponavlja se pređašnja situacija, te gospođa ni u naredna dva dana ne dobija odgovor. Ponovo zove hotel i razgovara sa osobom koja se predstavlja kao upravnica, a ona joj vrlo oštro napominje da je cena dvostruko veća. Sasvim očekivano, gospođa pita zbog čega dobija tri različite cene od tri različite osobe...

Posle svega toga gospođa piše recenziju na internetu, iznoseći svoje vrlo negativno iskustvo o ophođenju zaposlenih u ovom hotelu, napominjući za pomenuti portal da nije bila toliko revoltirana time što je dobila čak tri različite cene za istu sobu, koliko načinom ophođenja zaposlenih i neodgovaranja na mejlove. Uprkos zahtevu da iste pošalje zarad potvrde rezervacije.

hotel, hotelska soba Foto: Pixabay

No, čini se da osoblje hotela ipak vodi računa o recenzijama, pa su gospođi gotovo odmah nakon objave stigli i sms i mejl sa molbom da ukloni negativan komentar, jer će protiv nje podneti tužbu. Budući da nije to učinila, u narednom periodu je dobila tužbu od tog hotela. Ni manje ni više, u tužbi je traženo da gospođa plati 14.000 evra za „klevetu“, jer „nije boravila u hotelu i nije izbliza upoznala njegove sadržaje“, iako je na kraju sa suprugom i prijateljima posetila Pilion, a tom prilikom bili su smešteni u drugom hotelu.

Obratila se EOT-u (Turistička organizacija Grčke) i sada se sprema da pošalje odgovor na tužbu. Međutim, kako napominje, sve to će je koštati, jer treba da angažuje advokata i dođe u Volos, što su dodatni troškovi.

Što se hotela tiče, nadležni ističu da na mejl nije odgovoreno „zbog obima posla“, a izneta je i tvrdnja da je tokom drugog telefonskog razgovora zaposleni gospođu obavestio da će je kontaktirati nadležni. Međutim, upravnica tvrdi da je izjava gospođe o trećem telefonskom pozivu „lažna“.

Kakav će epilog imati ova, posve neuobičajena situacija, ostaje nam da vidimo.

Šta vi mislite, da li treba ostavljati realne komentare o ovakvom postupanju zaposlenih u sektoru turizma ili bolje ne? Pišite nam u komentarima.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Grčko ostrvo Tinos kao savršena destinacija za letovanje

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Najnovije iz rubrike Putovanja

Komentari

  • Tihi

    22. jun 2023. | 13:14

    Znaci zbog negativne recenzije mozemo biti tuzeni. Zanimljivo.

    Podelite komentar

  • Ja

    22. jun 2023. | 13:39

    Koga briga

    Podelite komentar