Promocija kranjske kobasice na zemunskoj pijaci
Promocija slovenačkog nacionalnog brenda, kranjske kobasice, deo je projekta "Ukusi Evrope" čiji je cilj promocija poljoprivrede i evropskih šema kvaliteta, što kranjska kobasica i jeste, jer nosi i evropsku oznaku kvaliteta Zaštićeno geografsko poreklo.
Organizator "Promo House" odlučio se da promociju slovenačkog nacionalnog specijaliteta organizuje upravo na jednoj od beogradskih pijaca, zemunskoj, jer su pijace svojevrsni brend i mesta koja naši sugrađani rado posećuju radi nabavke svežih i visokokvalitetnih proizvoda, ali i značajna karika i u plasmanu autentičnih proizvoda.
JKP "Gradske pijace" omogućava snabdevanje na odgovoran način u okolnostima koje nas prate, poštovanjem i primenom svih protivepidemijskih mera, neguje i čuva tradicionalan način prodaje.
JKP "Gradske pijace" neguje visok stepen odgovornosti i prema kupcima i prema prodavcima i podseća posetioce beogradskih pijaca da ostanu odgovorni, da održavaju preporučenu fizičku distancu kao i da nose zaštitne maske.
Promocija kranjske kobasice, pijaca Zemun subota, 29. maj od 09 do 16 sati
Ulaz slobodan!
JKP "Gradske pijace" tradicija i kvalitet.
(Telegraf.rs/PR)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Natalija Avemaria, vlasnica, osnivačica i dizajnerka brenda Dress me in denim
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.