POČEO PACKTIVITY: Nacionalni konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda

Ovogodišnji, drugi po redu nacionalni konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda traje do 9. decembra. Pored uobičajenih, biće dodeljen i poseban Grand Prix za najbolje upakovan supermarket brend!

  • 0

Udruženje "Srpska dizajn platforma" i najuticajniji regionalni dizajn portal Designed.rs objavili su juče drugi po redu nacionalni konkurs za izbor najbolje dizajniranog pakovanja proizvoda – Packtivity Best Pack 2012/13.

Osnovna ideja ovog konkursa je da omogući bolje razumevanje tržišnih komunikacija i otkrije tajne uspeha u tržišnoj borbi zbog čega za glavno priznanje konkurišu podjednako i realizovana i nerealizovana idejna rešenja. Konkurs je otvoren do 9. decembra.

- Predstavnici proizvođača i aurori dizajna pakovanja iz svih oblasti mogu da konkurišu za ova priznanja. Bilo da je u pitanju velika domaća ili multinacionalna kompanija sa lokalnim proizvodom, mala i srednja preduzeća, agencije, dizajn studiji i pojedinci.

U tu svrhu smo okupili internacionalni žiri sastavljen od respektabilnih profesionalaca u segmentu tržišnih komunikacija iz Nemačke, Austrije, Hrvatske i Srbije – kao što su dizajner Slavimir Stojanović, ili Jovan Jelovac ispred Belgrade Design Weeka.

- Njihova misija je da nagrade ne samo kreativnost već i efikasnost, ali takođe podstakne na dodatni impuls u kreativnom promišljanju jer želimo da podržimo i nagradimo najkreativnija i najbolja rešenja – izjavio je Dušan Vulović, direktor projekta Packtivity.

Radovi konkurišu za priznanja po kategorijama za "Packtivity Awards" , kao i za tri "Grand Prix" priznanja. Konkuriše se u šest kategorija za priznanja "Pactivity Awards" i "Grand Prix" (za realizovana i nerealizovana pakovanja) koje dobijaju najbolje dizajnirana pakovanja po izboru internacionalnog žirija.

Pakovanje koje osvoji "Grand Prix za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji 2012/2013" dobija i pečat "Best Pack 2012/13".

Od ove godine uveden je i poseban "Grand Prix Best Supermarket Pack 2012/13" sa idejom da posebno nagradimo najbolje pakovanje proizvoda široke potrošnje. Pakovanje koje osvoji "Grand Prix Best Supermarket Pack 2012/13" dobija i pečat "Best Supermarket Pack 2012/13".

Proglašenje pobednika će biti održano 12. decembra po završetku Packtivity konferencije.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA