"Priča svih nas" osvojila nagradu Kampanje sa svrhom u kategoriji Gender

A. V.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Foto: Promo/ Sanja Budalić

Digitalna Employer Branding kampanja „Priča svih nas“ osvojila je titulu Kampanje sa svrhom 2025 u kategoriji Gender. Ovo priznanje posebno je važno jer nagrađuje kampanje koje doprinose boljem društvu i pravednijem okruženju za svakog pojedinca. U ime Telekoma Srbija nagradu su preuzeli Una Zabunov, Šefica službe za digitalne marketing komunikacije, i Nenad Bibić, Menadžer za digitalne marketing komunikacije. Ovo je ujedno četrnaesta nagrada za digitalne kampanje koja stiže u Sektor za brend strategiju i marketing komunikacije.

„Priča svih nas“ nastala je iz želje da pokažemo kako izgleda kultura Telekoma Srbija iz ugla ljudi koji je svakodnevno stvaraju. U vremenu kada se jednakost često podrazumeva, ali ne uvek jasno vidi, želeli smo da prikažemo autentična lica, iskustva i brojke koje potvrđuju da je ravnopravnost u našoj kompaniji stvarna — izjavila je Una Zabunov.

Naši rezultati u oblasti rodne ravnopravnosti govore jasno: žene čine 40% zaposlenih i čak 48% rukovodilaca, što nas pozicionira kao jednog od lidera u industriji po zastupljenosti žena na ključnim pozicijama. Iza ovih brojki stoji posvećeni rad brojnih timova, ali i svakodnevna atmosfera saradnje, uvažavanja i podrške, bez koje ovakvi rezultati ne bi bili mogući.

Ono što je ovu kampanju učinilo posebnom jeste njena autentičnost. Svaka priča koja je ispričana, svaka fotografija koja je snimljena i svaki kadar koji je prikazan dolazi direktno iz naše kompanije — bez glumica, bez scenarija i bez idealizacije. Samo stvarni ljudi i njihovi profesionalni i životni putevi. Upravo zato je kampanja snažno odjeknula i unutar i izvan kompanije.

„Ova kampanja je za mene bila poseban proces, jer smo radili priču koja je istinita, nežna i snažna u isto vreme. Najveći izazov bio je da sačuvamo autentičnost — da pokažemo ljude onakvima kakvi jesu, bez ulepšavanja i bez simbolike koja nema uporište u stvarnosti. Verujem da smo u tome uspeli zato što smo se međusobno slušali, oslanjali se na činjenice i ostali verni poruci koju prenosimo. ‘Priča svih nas’ je primer kako timski rad može da pretvori iskrenu ideju u kampanju koja ostavlja trajan trag.” — rekao je Nenad Bibić.

Ova nagrada nije samo priznanje kampanji, već i potvrda kulture koja se gradi. Kulture u kojoj podrška nije formalnost, gde se različitosti poštuju, a prilike otvaraju podjednako za sve. Kulture u kojoj se uspeh ne meri samo rezultatima, već i načinom na koji do rezultata kolege dolaze — zajedno.

Zato kampanju „Priča svih nas“ ne doživljavamo kao završenu, već kao stalni podsetnik na vrednosti koje živimo iz dana u dan, na svakom nivou naše kompanije.

(Ona.rs/PR)