Kinezi optužili "Dior" za rasizam zbog podizanja kraja oka nagore

Vreme čitanja: oko 1 min.

Modna kuća se ovim povodom nije oglasila

Foto:Shutterstock

Luksuzni brend Dior optužen je za rasizam na kineskim društvenim mrežama zbog reklame na kojoj je prikazana manekenka koja prstom podiže kraj oka nagore.

Francuska kuća objavila je sliku na svom "Instagram" nalogu ranije ove nedelje, pre nego što ju je brzo uklonila, preneo je BBC.

Na pomenutoj fotografiji se vidi kako manekenka podiže oko sa natpisom "Kanališite svoju mačju žestinu".

Fotografija je kasnije objavljena na kineskim platformama društvenih medija, gde su je kritikovali i postavili viralni hešteg "Dior reklama za šminku optužena za diskriminaciju Azijata".

Negativni komentari su preplavili nalog ove francuske kuće.

- To je rasna diskriminacija - glasi komentar koji ima najviše lajkova.

Kineske državne novine "Global tajms" objavile su tekst pozivajući brend da se izvini.

- Povlačenje očiju ismejava izgled Azijata, posebno istočnih Azijata - stoji u tekstu.

(Ona.rs)