Obline su ono što dominira modnom pistom u Majamiju: Veći brojevi bikinija mogu biti lepi, dokazuje ovaj brend

J. V.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Evo šta ćemo novo videti na letovalištima u narednom periodu

Foto: Michele Eve Sandberg/Shutterstoc / Shutterstock Editorial / Profimedia

Prošle nedelje se u Majamiju održala Nedelja bikinija, a ukoliko ste mislili da je dizajnerima ovih komada izazovno da svake godine donesu nešto novo, razmišljaćete skroz drugačije kada budete videli ove fotografije. U gradu gde su ove kombinacije svakodnevni prizor, 18 dizajnera se potrudilo da u prvi plan stavi održivu modnu praksu, ali i inkluzivnosti i raznolikost.

Ako vam je Ešli Grejem prva asocijacija kada pomislite na diverzitet u svetu manekenki koje šetaju za vodeće brendove, budite sigurno da ona neće još zadugo biti jedino zvučno ime.

Nedelja kupaćih kostima tradicionalno se održava svake godine u Majamiju, a revija brenda "Mars the Label" napravila je velik korak napred kada je reč o izboru manekenki.

Da se kupaći pravi samo do određene veličine i da je ukoliko se u to ne uklapate pronalazak idealnog prava noćna mora i to baš pred vaš opuštajući odmor, iskusile ste odavno. Tačnije, jednom godišnje u prethodnih... Oduvek?

Međutim, sa revijom ovog brenda možda i postoji nada da cvetni print i donji deo koji prekriva sve do brade nije jedino što se nudi ženama koje ne nose standardne veličine. Problem sa velikim grudima kod ovog brenda ne postoji, kao ni problem sa krojevima, a bogme ni sa inovativnošću u dizajnu.

Možda ove manekenke ne mogu da nose "trougliće", ali modeli koje jesu ponele dodatno su naglasili prirodne i autentične karakteristike koje ih krase, podigli samopouzdanje, koje sigurno ne bi moglo da dođe do izražaja u bikinijima koji su napravljeni da ženi koja nosi veličinu veću od 40 prikrivaju sve.

(Ona.rs)