Armani dokazao da su ekscentričnost i kič dva različita pojma: Luksuz, udobnost i emocije u jednoj reviji
Ekscentričnost je pojam koji u potpunosti paše gospodinu Armaniju, prema rečima samog legendarnog dizajnera. Đorđo je osnivač monumentalne imperije koju, sudbinom više nego izborom, vodi kao jedini vlasnik, nadgledajući više od 8.000 zaposlenih. Brend Armani pruža sve - od mode i donjeg veša do hotelskih soba, hrane, cveća, knjiga, teretana, sofa, lampi, mirisa, čokolade, sportske opreme; jednostavno rečeno, njegovi obožavaoci mogu da žive u savršenom Armani oblikovanom svetu, ako žele.
Naravno, potreban je pravi entuzijasta da sve ovo izvede, čineći da njegov brend bude u epicentru zbivanja pola veka. Reč "eksecentričan", u slučaju gospodina Armanija, ne treba mešati sa kičastim, teatralnim i preteranim - on ne balansira između ludila i kreative, krasi ga iskonska strogost, kojoj duguje sav svoj uspeh.
Izumi prvog modnog dizajnera koji je zauzeo Holivud, drugog najbogatijeg čoveka u Italiji, su zbunjujuće bezvremenski i toliko specifični da pronalaze smisao u svakoj eri, brišući trag vremena. Sada, zapravo, više nego ikad. Pošto se muška odeća okreće od uličnog vajba ka veštom krojenju, istovremeno odbijajući da se odrekne komoditeta, kome drugom da se obratimo nego čoveku koji je radikalizovao i ublažio tradicionalno odelo kao niko pre?
Odeća gospodina Armanija je neobična i skromna, moderna i klasična, uniformna i duboko lična, strana, a opet tako poznata. Njegov pečat je prefinjen, jednostavan, bezvremenski, onaj koji pravi distinkciju od preopterećenih, nepotrebno izbirljivih komada vođenih prolaznim trendovima. Telo je tačka polaska i tačka dolaska u radu modnog genija - forsirajući udobnost kao imperativ.
Maestro je obeležio 20 godina svoje linije visoke mode, Armani Prive, elegantnom revijom, prepunom emotivnog naboja, u utorak, u šik 8. arondismanu Pariza. Sa 90 godina, dizajner je predstavio kolekciju koja je zaronila u arhivu zanatstva i neke goste dirnula do suza.
Samo ime evocira retkost i ekskluzivnost, služeći kao platforma za pokazivanje pedantno zanatskih i vanvremenskih dizajna kuće, rekao je. Ova kolekcija za proleće 2025. ponovo je probudila ikonske elemente iz prošlosti, sa glamuroznim savremenim detaljima.
Segmentna crna haljina svetlucala je srebrnim detaljima, koji su odavali dašak uljanog sjaja, azijski inspirisane jakne blistale su zamršenim vezom, a bogato strukturirane suknje, optočene kristalima, ljuljale su se snažno, zbog svoje težine, prateći hod gazela - modela. Biseri su bili istaknuti, kao simbolične reference na spokoj, što je motiv koji Armani neprestano ponavlja u svojim viziijama.
(Ona.rs)