Novi italijanski ambasador turizma je Botičelijeva Venera, koju je oživela veštačka inteligencija

Vreme čitanja: oko 1 min.

"Venera u ulozi savremenog influensera vodiće svakog međunarodnog posetioca za ruku da otkrije našu zemlju", navedeno je u saopštenju Ministarstva turizma Italije

Foto: Pixabay.com

Verovatno je sigurno pretpostaviti da italijanski umetnik Sandro Botičeli nikada nije zamišljao Veneru, boginju ljubavi koja je predstavljena u njegovim remek-delima iz 15. veka „Rođenje Venere“ i „Primavera“ - da jede špagete ili nosi šorts ispred rimskog Koloseuma ili pak da pravi selfi na Trgu Svetog Marka u Veneciji.

Ali nova marketinška kampanja italijanskog ministarstva za turizma pretvorila je drevno božanstvo u „virtuelno uticajnog“ - uz pomoć tehnologije veštačke inteligencije, prenosi "CNN".

Kampanja pod nazivom „Otvoreno za čuda“ prikazuje Veneru obučenu u modernu dizajnersku odeću, koja vozi bicikl ispred Koloseuma i jede picu na obali jezera Komo.

- Venera u ulozi savremenog influensera vodiće svakog međunarodnog posetioca za ruku da otkrije našu zemlju - navedeno je u saopštenju Ministarstva turizma, u kome se dodaje i: - Pozdravljamo Botičelijevu kultnu Veneru, koja daje svoje lice da priča o našoj lepoti, od najpoznatijih velikih gradova do najskrivenijih uglova Italije.

Kampanja podrazumeva saradnju između ministarstva turizma i Nacionalne agencije za turizam Italije, a biće prikazana na društvenim mrežama, dok animirana Venera namiguje svojim pratiocima pod oznakom na "Instagramu" @venereitalia23.

(Ona.rs)