Kraljevstvo na Himalajima sada se mnogo više otvara za turiste iz celog sveta
Kraljevina Butan jedina zemlja koja uspeh svoje nacije i zemlje meri po sreći svojih stanovnika
Iako je poznata i kao “najsrećnija zemlja na svetu”, ova kraljevina na Himaljima zapravo i nije bila naročito otvorena prema turistima.
Budući da je Kraljevina Butan jedina zemlja koja uspeh svoje nacije i zemlje meri po sreći svojih stanovnika, te da se sa tog aspekta smatra zemljom koja je na celom svetu najsrećnija, sasvim je jasno da je u pitanju, u najmanju ruku neobična destinacija.
Svemu tome treba dodati i fascinantnu prirodu, po kojoj je himalajska kraljevina poznata, ali i izuzetno bogato budističko nasleđe, kojim se može pohvaliti.
Otvaranje prema svetu
Pre dve decenije, naredba kraljevske porodice dovela je do toga da Butan osnuje sopstveni brend, odnosno ultra-luksutnu hotelsku kompaniju, navodi “Cntraveler”.
I upravo to je dovelo vremenom i do prepoznavanja kraljevine kao odlične destinacije i to posebno za putnike, koji su avanturističkog duha.
Još jedna nova destinacija
Nedugo nakon što je Kraljevina Butan ponovo dozvolila turistima posete, nakon ograničenja tokom pandemije, čini se da se pojavljuje nova destinacija na mapi.
Čuveni budistički manastir Tigrovo gnezdo i glavni grad kraljevine, Timfu, definitivno su destinacije koje su mnogim turistima bile zanimljive za posetu.
Ipak, budući da se vrlo interesantna reka, ali i utvrđeni budistički manastir nalaze u gradu Punakhu, te da je nedavno otvoren i luksuzni hotel, to ne čudi što je ova destinacija sve traženija među turistima iz celog sveta koji posećuju Butan. A da sve bude još zanimljivije, izuzev šest šatora ukupno, koji su uređeni u takozvanom safari stilu, u tom hotelu se nalaze i dve vile izrađene od prirodnih materijala, a najpre drveta i kamena, kao i mnoge druge atrakcije.
Zanimljive lokacije
Da bi poseta ovoj kraljevini na Himalajima bila još interesantnija, lokalni turoperator se trudi da posetiocima ponudi i nešto drugačije. Zato se u ponudi nalazi poseta onim krajevima zemlje, koji nisu u tolikoj meri istraženi, pa su zahvaljujući tome još više atraktivni i interesantni.
Sem toga, na tržištu se pojavljuju i brendovi smeštajnih objekata, koji su primarno usmereni na održivost.
(Ona.rs)