• 1

Vreme čitanja: oko 5 min.

Aleksandra Martinović, direktorka Direkcije za multimediju Telekom Srbija: Imati nečiju pažnju je najvrednije

Vreme čitanja: oko 5 min.

Kombinacija znanja, veština, iskustva, rizika, tajminga, društvenih okolnosti pa i sreće jeste ono sto može napraviti rezultat

  • 1
Aleksandra Martinović Foto: Miloš Nadaždin

Na čelu Direkcije za multimediju Telekom Srbija nalazi se jedna jaka žena - Aleksandra Martinović. Ukoliko ste pratili serije "Besa", Azbuka mog života" i mnoge druge, upravo su to proizvodi polja delovanja njenog tima. Sa njom smo porazgovarali na temu žena u biznisu, novih sadržaja koje njena oblast poslovanja donosi kao i o prirodi prosečnog modernog gledaoca.

Direkcija za multimediju Telekoma Srbija (TS) osvežila je sadržaje koji se nude gledaocima, a našu sagovornicu smo pitali šta bi posebno istakla u tim aktivnostima.

- Direkcija za multimediju TS postavila je nove standarde kada je u pitanju ponuda i kvalitet sadržaja koji se nudi našim korisnicima. USER FIRST je strategija TS koja korisnika i njegove potrebe stavlja na prvo mesto, potrebe koje se tiču originalnog, jedinstvenog sadržaja. U cilju toga TS se pre pet godina otisnuo u segment produkcije igranog sadržaja što je rezultiralo sjajnim naslovima kao sto je film "Nedelja", serija "Toma", "Državni službenik", "Ubice mog oca", "Besa", serija "Tunel", "Tajna vinove loze", "Crna svadba", "Kalkanski krugovi", "Dug moru", "Dara iz Jasenovca", "Azbuka našeg života" i mnogi drugi naslovi, koji beleže značajnu gledanost i putuju svetom. Sagledavanje globalnog trenda kada je u pitanju produkcija kvalitetnog sadržaja je rezultiralo time da smo na vreme postali prepoznatljivi i kredibilni parteri nekima od najvećih igrača na tom polju, kao sto je "Amazon prime" i TV "Espana", sa kojima radimo koprodukciju poslednjeg u nizu projekata SCAR - kaže Aleksandra Martinović i dodaje:

- Učinak koji je TS napravio u toj oblasti prevazilazi granice Srbije i regiona i sledeći cilj je nastavak internacionalizacije naših aktivnosti, u čijem procesu je na dobitku celokupna kreativna srpska industrija, koja putem ovakvih projekata ima priliku da sarađuje sa svetski priznatim imenima iz sveta filma i serija. Svi ovi načinjeni koraci u poslednjih pet godina su vodili potpunom oživljavanju srpske kinematografije.

Sadržaja koji se gledaocima nude je sve više, iz njega treba odabrati kvalitetan, a posebno zanimljivo pitanje je i šta je to što ljude danas zanima, u moru sadržaja? Čime upravo direkcija za multimediju stiče i zadržava svoje korisnike?

- Danas je IMATI NEČIJU PAŽNJU najvrednija stvar, jer pažnja opada kroz nekoliko sekundi konzumacije sadržaja. Skrolovanje, skipovanje, kenselovanje nisu samo "bazzwords", to je deo nove bihejvioralne kulture. Do sadržaja se dolazi lako, brzo, kroz nekoliko klikova, ali isto tako se sa sadržaja i odlazi. Teže nego ikada ranije možete da ubedite gledaoca da vam ostane „veran“, jer on ima mehanizam da vas preskoči, isključi, zameni i zato je jedini siguran put ići na kvalitet i i originalnost sadržaja. A čak ni tada uspeh nije zagarantovan jer niko na ovom svetu nema precizan recept kako se pravi HIT - objašnjava Aleksandra.

Ona zaključuje da kombinacija znanja, veština, iskustva, rizika, tajminga, društvenih okolnosti pa i sreće jeste ono sto može napraviti rezultat.

- Direkcija za multimediju Telekom Srbija (TS media) se upravo rukovodi time: kombinovali smo iskustvo, ali i mladost i novu energiju u kreiranju igranog sadržaja. Rezultat je takav da smo uspeli i na jednoj i na drugoj strani, kao sto je npr. serija "Zlatni dečko" Uglješe Jokića i Ognjena Jankovića, koja je prodata HBO max, ali i fantastični "Državni službenik" Gage Antonijevića koji je prodat Disney+. Otvorenost, raznolikost i hrabrost da se upustimo u nešto sasvim novo jesu reči koje bi opisale strategiju TS media u prethodnom periodu kada je reč o produkciji igranog sadržaja. Nastavljamo tim putem.

Kada je kvalitetan sadržaj tu, potrebno je u užurbanom ritmu u kome živimo pronaći vreme da pogledamo sve što nas zanima, a upravo je to i pitanje za direktorku multimedia division Telekom Srbija - ima li vremena, u svim drugim obavezama, da pogleda određene TV sadržaje? I šta preferira?

- Trudim se da sam što više u toku, ne samo sa domaćim i regionalnim, već sa svetskim sadržajem koji je u ponudi globalnih platformi kao što je na prvom mestu "Netflix", "HBO max", "Disney plus" itd. Drago mi je da uviđam da nimalo ne zaostajemo kada je u pitanju zastupljenost tema pa i nivo produkcije, čemu svedoči i poslednja u nizu saradnja sa HBO max koji su otkupili prava na čak tri Telekomove serije. Takve činjenice vam daju dodatni vetar u leđa da je ono što radimo u skladu sa inostranim standardima i da ima svoju publiku i van granica naše zemlje. Poslednje u nizu što sam gledala je Netflixova serija "Grizelda", koja je vrlo dinamična i sa velikim pozitivnim iznenađenjem na račun Sofije Vergare, koja je donela posebnu energiju i pečat celom projektu. Možda zato sto nismo to od nje očekivali.

Na neizbežno pitanje o brojnosti obaveza i odgovornosti koju njena pozicija nosi, kao i o tome koliko žena treba da bude jaka da bi i im odgovorila, naša sagovornica odgovara:

- Žene čine većinu u mom timu i oduvek sam bila sklona uverenju da žene nikako po svojoj energiji, angažovanosti i lojalnosti ne zaostaju za muškarcima. Volim da radim sa ženama jer smatram da su vrlo efikasne, fokusirane i organizaciono napredne. Odgovornost u radu vezujem za svaku poziciju bila ona visoka ili ne, jer je svaka pozicija u datom momentu života najviša i tada se daje maksimum, a posebno nije vezano da li je u pitanju muškarac ili žena. Muškarci i žene u biznis okruženju daju komplementarnost koja je jedinstvena i od koje ne treba bežati, već svakoj strani dati mogućnost da pruži ono najbolje od sebe. A da biste pružili najbolje od sebe, neophodno je da sagledate sebe i da radite na sebi, svakodnevno.

Za nju je jaka žena ona koja je samosvesna, puna poštovanja prema sebi i drugima, koja je dovoljno „porasla“ da zna koji je njen put i koja je dovoljno jaka da prizna i sebi i drugima da je u nekim momentima slaba i da joj treba podrška. To je sve odraz jačine.

A u čemu ona pronalazi snagu?

U ljubavi i podršci porodice i prijatelja.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Ana Dornik o borbi sa rakom dojke

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Najnovije iz rubrike Budi jaka

Komentari

  • Слађана Точиловац Шаљић

    17. februar 2024. | 01:15

    Телеком Србија је фантастичан српски бренд. Мала смо ми земља да бисмо заборављали шта то значи бити лојалан себи, свом народу, држави. То не значи слепо веровање, већ подршку свему ономе што је проверено добро и успешно. Подршку напретку. Комплимент за резултате. Светски океан је пун огромних таласа. А наш брод мора да плови сигурно и безбедно. И у складу са најбољом традицијом ове земље да нуди и остварује најбоље. Свака епоха за нама дала је изванредне личности. Светске бисере. Од владара до просветитеља и научника. Сада је то поље још више проширено. И нећемо стати. Преци треба да буду поносни на садашње генерације, а ми на будуће. И мушкарце и жене. И децу и младе таленте. Визионарство је чини ми се најважнији дар овог времена.

    Podelite komentar