• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Najbolje od oba sveta: Kombinacija AI tehnologije i korisničkih preferencija za savršeno BOX iskustvo

O. K.

Vreme čitanja: oko 2 min.

kampanja "Najbolje od oba sveta" nije samo primer kako AI transformiše industriju, već i kako se ljudi i veštačka inteligencija udružuju kako bi stvorili sadržaj koji je istovremeno relevantan, kreativan i inspirativan za korisnike

  • 0
Suzana Berić, direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije Foto: Marko Todorović

U poslednjih nekoliko godina, veštačka inteligencija (AI) je postala važna u kreiranju sadržaja širom sveta. Zbog sposobnosti da analizira podatke, identifikuje obrasce i predviđa buduće trendove, AI je postao neizostavan kompanijski alat u različitim industrijama. Međutim, dok AI pruža neverovatne mogućnosti u efikasnom upravljanju sadržajem, ne smemo zaboraviti važnost ljudske kreativnosti i intuitivnog osećaja za potrebe korisnika. U oblasti digitalnih marketing komunikacija, kombinacija ljudskog talenta i AI tehnologije postaje ključni element uspeha. U tom smislu, kampanja "Najbolje od oba sveta" nije samo primer kako AI transformiše industriju, već i kako se ljudi i veštačka inteligencija udružuju kako bi stvorili sadržaj koji je istovremeno relevantan, kreativan i inspirativan za korisnike.

Ono što ovu BOX kampanju čini jedinstvenom jeste spoj korisničkih preferencija i AI kreativnosti. Umesto da jedno isključuje drugo, ova kampanja pokazuje kako ove dve snage mogu raditi zajedno kako bi se stvorila neodoljiva ponuda. Na jednoj strani, korisnici imaju priliku da aktivno učestvuju u oblikovanju sadržaja BOX usluge. Njihove želje, preferencije i povratne informacije su ključni u kreiranju ponude koja će zaista zadovoljiti korisničke potrebe. S druge strane, AI tehnologija donosi svoju magiju u procesu kreiranja marketinških rešenja za promociju ove usluge.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A post shared by mts (@mtstvojsvet)

– Naša BOX kampanji je spoj najboljih elemenata ljudske kreativnosti i tehnoloških inovacija koje donosi veštačka inteligencija. Kroz ovo partnerstvo, ne samo da smo uspeli da odgovorimo na potrebe naših korisnika, već smo i uspešno predstavili našu uslugu na tržištu, na način koji privlači pažnju i ostavlja snažan utisak. Ponosni smo na ovaj pristup, jer verujemo da je ključ uspeha u stvaranju sadržaja koji istovremeno ispunjava očekivanja korisnika i prati najnovije tehnološke trendove.“ – istakla je Suzana Berić, Direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije

mts BOX kampanja simbolizuje suštinsko partnerstvo između čoveka i veštačke inteligencije u kreiranju sadržaja za današnje digitalno doba.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A post shared by mts (@mtstvojsvet)

Kroz ovakav pristup, kompanije mogu da ostvare ne samo kratkoročne marketinške ciljeve, već i da izgrade dugoročne odnose sa svojim korisnicima, osiguravajući njihovo dugotrajno zadovoljstvo i lojalnost.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A post shared by mts (@mtstvojsvet)

U svetu gde se tehnologija neprestano razvija, ovo partnerstvo između ljudi i veštačke inteligencije postaje ključno za uspeh i inovaciju u industriji kreiranja sadržaja.

(Ons.rs/Telekom Srbija)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Budite fit sa Mirom: Vežbe za figuru kao peščani sat

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Budi jaka