Od malih nogu do zdravih izbora uz vanzemaljca Zigija sa planete Spelte

A. V.
A. V.  
  • 0

Deca najlakše uče kroz priču, slike i igru, zato se preporučuje da se u njihovom ranom detinjstvu upravo na ovaj način formiraju prave vrednosti i dobre navike. Zato knjiga "Planeta Spelta", koju je kompanija Lidl Srbija objavila u saradnji sa JRJ izdavaštvom, pruža značajnu podršku roditeljima u misiji formiranja što zdravijih prehrambenih navika mališana, kroz galaktičke avanture glavnog junaka Zigija sa imaginarne planete Spelte.

Knjiga "Planeta Spelta" govori o osvešćenoj ishrani - kroz duhovite i edukativne avanture vanzemaljca Zigija sa planete "Spelte", najmlađima pruža priliku da upoznaju "savršen svet" u kojem se hrana ne baca, u kom se uči o tome zašto su žitarice, voće i povrće važni i kako svakodnevne odluke utiču na naše zdravlje, ali i na planetu. Zigi, prilikom dolaska na planetu Zemlju, iznenađen navikama koje ovde zatiče, svojim novim zemaljskim prijateljima pomaže da shvate kako male promene u ishrani mogu imati velike efekte.

-Osvešćena ishrana je za decu posebno važna jer upravo u ranom uzrastu stvaraju navike koje će ih pratiti celog života. Kada nauče da biraju raznovrsnu, nutritivno bogatu i sezonsku hranu, deca dobijaju energiju za rast i razvoj, ali i temelj za snažan imunitet i zdravlje. Istovremeno, uče da hrana nije samo gorivo za telo, već i način da brinemo o prirodi i resursima koje koristimo. Zigi sa planete Spelte je sjajan junak koji na zanimljiv način deci približava osvešćenu ishranu. Ako deci od malih nogu pokažemo da obrok može biti i zdrav i zanimljiv, ne gradimo samo dobro zdravlje danas, već i navike koje će nositi ceo život  poručila je nutricionistkinja Snežana Paučinac.

Knjiga "Planeta Spelta" je namenjena deci starijoj od četiri godine. Ona predstavlja jedan od koraka u pravcu edukacije novih generacija o važnosti održivosti i zdravijih izbora o kojima moramo svi da mislimo. Knjiga je dostupna u prodaji u svim Lidl prodavnicama od 18. septembra po ceni od 399,99 dinara. Dodatno, deo tiraža, oko 2.700 primeraka, Lidl Srbija donira vrtićima širom zemlje.

Na ovaj način kompanija Lidl želi da podrži porodice i podstakne najmlađe da od ranih godina razvijaju zdravije i održivije navike, jer budućnost dece, ali i planete, zavisi od izbora koji se prave danas. Misliti na sutra, već danas – isplati se.

(Ona.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Bili smo u Trsteniku, 3 znamenitosti su obavezne za obilazak

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Lifestyle