Euforija: Kako je jedna serija napravila revoluciju u šminkanju

 
 
  • 0

Otkako je počela da se emituje serija "Euforija", primetili smo da je jedan detalj zajednički za sve ženske likove. To je bila šminka kakvu do sada nismo navikli da viđamo u tinejdž serijama, već isključivo na promotivnim fotografijama određenih brendova, na revijama, po editorijalima i slično. Da se srednjoškolke šminkaju i nije neka neobična pojava, ali dolazak u školu sa komletnom scenskom šminkom i odećom koja je namenjena izlascima pokrenuo je zanimljive TikTok trendove, pa tako hešteg #euphoriamakeup ima 1,4 milijardi videa.

I dok smo uživali u pričama svakog lika i njihovim međusobnim povezanostima i o tome raspravljali na društvenim mrežama i stvarali teorije zavere, mejkap artisti širom sveta su rekreirali najautentičnije mejkap lukove i podučavali publiku tehnikama kojim su se koristili.

Sve je počelo od jedne žene, glavne šminkerke na setu - Doni Dejvi, koja je za svoj rad tokom snimanja Euforije dobila je i Emi nagradu u kategoriji Outstanding Contemporary Makeup (Non-Prosthetic) - 2020.

Doni Dejvi je unela novitete u svet šminke pokrenuvši svoj brend inspirisan upravo mejkap lukovima iz serije. Šljokice, ajlajneri u neobičnim bojama i oblicima, biseri i kristali koji uokviruju oči i obrve su ono što krasi izgled ženskih likova iz serije, a sve ove elemente, kao i proizvode pogodne svakodnevnoj šminki sadraži i njen brend, Half Magic.

Brend je podržao A24, filmski i TV studio koji producira Euforiju, ali, kako sama Dejvi tvrdi, to nije linija "Euforija šminke", ona prevazilazi seriju i postala je entitet za sebe. Ona će biti nešto što će trajati i nakon što se serija jednom završi. Slogan brenda je: „Nosite svoje srce na licu“. Za sada nije poznat tačan datum lansiranja, ali Donijela je potvrdila da će to biti ovog proleća i da je jedva dočekala da ovu informaciju podeli sa svetom i obraduje sve one koje vole njen rad.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A post shared by Doniella Davy (@donni.davy)

Dok je trajalo snimanje druge sezone, ona je potajno kreirala mejkap kolekciju svojih snova, ali i snova mnogih žena. Kako je izjavila za Allure, brend će se sastojati od kozmetike i pribora za šminkanje koji će svima pomoći da imaju oštar ajlajner baš kao Medi. Tu će se naći i tečni pigmenti za oči, školjice, biseri i kamenčići. Zvezda kolekcije nosi naziv Chrome Addiction koji će imati mat, šimerastu i gliter varijantu za jarke i zemljane tonove.

Budući da je kolekcija upravo inspirisana ljudima koji su toliko bili oduševljeni serijom da su se na najrazličitije i najkreativnije načine dovijali kako bi zadovoljili Euforija estetiku, sada će svi moći da rekreiraju omiljene lukove kod kuće. Generacija Z i njihovi videi, kreativnost i dovitljivost koje su uložili snimajući se sa šminkom ala Euforiju bili su podstrek i inspiracija za kreiranje kolekcije. Sasvim je sigurno da će ovaj deo umetnosti koji dolazi iz serije nju i nadživeti.

Video: Snimkom sa svojim mališanom ohrabrila žene da čine isto: Sofija Milošević doji bebu dok je šminkaju

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Natalija Avemaria, vlasnica, osnivačica i dizajnerka brenda Dress me in denim

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota