Milenijalci, kao i generacije pre njih, odrastali su "prikovani" uz male ekrane, kako bi bar na tren uplovili u magičan svet tih žena koje su bile blagoslovene simetričnim licima, izvajanim dugim nogama i slavom koju im je donosio njihov "mačji hod" po pisti. Šetajući za najprestižnije dizajnere, odevene u luksuz, odavale su utisak nečeg dalekog, nedostižnog, jednostavno rečeno - svetskog.
Međutim, generacija Z je dobila privilegiju koju mi nismo uživali tokom odrastanja - društvene mreže. Sa ekspanzijom istih, odobren nam je pristup u živote kako svetskih, tako i domaćih imena sa javne scene.
Više ne moramo da iščekujemo nedeljni časopis ili emisiju na te-ve-u kako bismo saznali šta je naša omiljena manekenka obukla. One su "tu", svakodnevno objavljujući trenutke iz svojih privatnih života.
A jedna od tih žena svakako je Sofija Milošević, "živa barbika", kako je često nazivaju; žena koja je inspiracija svojim vršnjakinjama, ali i svim mlađim naraštajima.
Sa preko pola miliona pratilaca na "Instagram" profilu, možemo sa pravom reći da Sofija i te kako diktira modne trendove. Njen brend "sofimilo" je u rapidnom progresu, te tako haljine krojene od strane vatrene plavuše možemo videti na raznim događajima - od matura do venčanja.
A s vremena na vreme pokaže nam da je upravo sama sebi - najbolja reklama.
Tako je za proslavu časopisa "Journal" organizovanu na Belom dvoru, došla obučena u svoj najnoviji dizajn i zaustavila dah svim zvanicama.
Duga sjajna korset-haljina u bež nijansi, sa dubokim dekolteom i prorezom spreda, isticala je apsolutno svaki Sofijin atribut, dok je istovremeno odavala esenciju elegancije - poput mešavine Pepeljuge i sirene.
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Sofija Milošević o "Barbi" filmu: Šta barbi lutka znači devojčicama?
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.