Lisca impresionirala ekskluzivnom modnom revijom i predstavila modernu viziju brenda za proleće–leto 2026.
Lisca je nedavno u Ljubljani impresionirala međunarodnu publiku, poslovne partnere, medije, estradu i influensere jedinstvenom modnom revijom i premijerno predstavila kolekciju proleće-leto 2026. Događaj je bio posveta umetnosti, kreativnosti, majstorskom krojenju i savremenoj Lisca ženi, koja kroz pažljivo odabrane modele donjeg veša i odeće traži eleganciju, udobnost i samopouzdanje.
Veče ženstvenosti i kreativnosti u režiji Lisce
Tom prilikom je ljubljanski sajamski i izložbeni centar ugostio više od 700 odabranih gostiju koji su se pridružili proslavi 70. godišnjice brenda. Lisca je modnu reviju obogatila umetničkim nastupima poznatih muzičara i plesača. Uz zvukove originalne muzike, na sceni su se smenjivale modne priče, od pažljivo izabranih istorijskih komada, do savremene kolekcije u nežnim tonovima bele i kajsije, preko roze i magenta nijansi, pa sve do senzualne crne, uz modne detalje koji su naglašavali dramatičan izgled svake celine.
Maja Ratajc, kreativna direktorka brenda Lisca, opisala je reviju ovim rečima: "Ovo je priča o samouverenoj savremenoj ženi koja živi svoj život. Nekad je opuštenija, nekad razigranija, nekad nezavisna i odlučnija, a nekad dramatična i senzualna... Ali uvek stvarna, autentična, ženstvena. Lisca je brend koji želi da osnaži žene. Savršen kroj donjeg veša donosi udobnost bez obzira na figuru, a kvalitetni materijali obezbeđuju dugotrajnost. Inovativni dizajn spaja modu i funkcionalnost kako bi se žene osećale prijatno, slobodno i živele punim plućima. Naše vrednosti prevazilaze modu, one govore o načinu života, zato je naš slogan "Living my Life."
Defile „I am Lisca, Living my Life“
Centralni deo događaja bila je revija nove kolekcije SS26. Predstojeća kolekcija spaja stil, udobnost i razigranost, stvarajući moderan i samouveren izgled za svaku priliku. Inspirisana je bezbrižnim trenucima, romantičnim izletima i spontanih avantura koje definišu savremenu ženu, slobodnu, dinamičnu, odvažnu i potpuno posvećenu životu.
Poznate ličnosti koje su prošetale pistom zajedno sa modelima poslale su jasnu poruku: svaka žena može biti Lisca žena, baš kao Iris, Ula, Nina, Tijana, Vanja, Olja i Hana, u duhu slogana "I am Lisca, Living my Life".
I specijalno odabrana delegacija iz Srbije bila je deo ove velike proslave i svojom pojavom, profesionalnošću i stilom dala snažan regionalni pečat jubileju brenda Lisca.
Među zvanicama se našla Suzana Perić, najpoznatija modna kreatorka i dizajnerka u regionu, žena koja godinama oblikuje estetske standarde domaće scene. Reviju je pratila iz prvog reda, unoseći prepoznatljivu dozu glamura, elegancije i sofisticiranosti koja je događaj pretvorila u modni trenutak vredan pažnje celog regiona.
Tu je bila i Ana Dornik, istaknuti humanitarac i stub udruženja „Žena uz Ženu“, poznata po snažnim akcijama podrške ženama širom regiona. Od ostalih gostiju iz Srbije, u publici su se našli Stanko Budimkić, Lisca Man ambasador, u pratnji svoje prelepe partnerke, Nevene Vuković, koja je svojom pojavom donela nežnu sofisticiranost i savremenu eleganciju i Tamara Bogunović, ispred magazina Lepota & Zdravlje, vodećeg ženskog lifestyle medija u Srbiji. Reviji je pristvovala i Milica Kon, voditeljka, čije prisustvo uvek donosi toplinu, sigurnost i prepoznatljiv televizijski šarm, kao i Marina Kotevski, dugogodišnji saradnik brenda, oslonac u PR aktivnostima i verni pratioc Lisca kampanja u Srbiji.
Na pisti su se posebno istakle dve predstavnice Srbije, ostavljajući snažan utisak među publiko. Ollja Lević, glumica, je svojim gracioznim hodom i filmskom elegancijom donela moderni Lisca duh na scenu, dok je model, Tijana Stoisavljević, fluidnim pokretima i samouverenom pojavom, unela karakter visoke mode i savremene ženstvenosti.
Njihov izlazak na pistu bio je trenutak koji se jasno osetio u publici, energija, profesionalizam i stilski identitet koji povezuje Srbiju i Liscu u istoj snažnoj priči.
Kolekcija proleće-leto 2026. izražava samopouzdanje i ženstvenost, spajajući udobnost, stil i svestranost - od elegantnog donjeg veša i lounge komada za opuštanje, do raznovrsne ponude kupaćih kostima i sofisticiranih "resort" modela, dizajniranih za svaki trenutak: kod kuće, na putovanjima ili u posebnim prilikama.
Samopouzdanje koje nosiš
Direktor Lisce, Luka Južna, povodom jubileja je izjavio: "Postoji posebno samopouzdanje koje dolazi iz osećaja da nosite nešto izuzetno ta tiha moć koju niko ne vidi, ali svi osećaju. To je suština življenja po sopstvenim pravilima, sa sopstvenom snagom. Zato stvaramo donje rublje za svaki deo života žene: za jutra kada je sama, za večeri kada je u centru pažnje, za samopouzdanje koje dolazi iznutra, za istinsku moć njenog života. Lisca je obećanje slobode, kvaliteta, lepote i uspeha i mi to obećanje ostvarujemo."
Južna je zahvalio svim poslovnim partnerima, zaposlenima i svima koji su svojim radom utkali deo sebe u nasleđe i novu viziju brenda.
70 godina kreativnosti, kvaliteta i bezvremenske elegancije
Osnovana 1955. u Sevnici, Lisca je danas jedan od vodećih brendova ženskog donjeg veša i kupaćih kostima. Kombinujući inovativan dizajn, savršen kroj i bezvremensku ženstvenost, Lisca spaja tradiciju i savremenost u kolekcijama donjeg veša, kupaćih kostima, spavaćica i odeće za opuštanje, pružajući ženama osećaj samopouzdanja i prefinjenog stila.
Lisca je danas prisutna u 40 zemalja sveta i zapošljava više od 700 ljudi (Lisca Group), od čega 160 radi u matičnoj kompaniji u Sevnici. Povodom 70 godina postojanja, brend je predstavio i osvežen vizuelni identitet i modernizovani logo sa motivom lisice - simbola inteligencije, prilagodljivosti i elegancije, osobina koje su obeležile Lisca priču od samog početka.
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Sara Jo diktira modne lekcije: Glossy jakna se vraća na sam vrh trendova
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.