• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

AI Nedelja mode: Kreacije su digitalne, a samo pobednička će moći zaista da se kupi

Vreme čitanja: oko 2 min.

Imerzivna iskustva se kreću od tradicionalnog ambijenta na modnoj pisti, zajedno sa haotičnom bekstejdžom i prvim redom punim A-listera, do svetova fantazije gde "modeli" šetaju plažom ili erom dinosaurusa

  • 0
AI revija Foto: Shutterstock

Budućnost mode je veštačka inteligencija, a trendseteri su imali priliku da učestvuju na prvoj Nedelji mode veštačke inteligencije u Njujorku, koja je prikazala digitalno stvorena dela novih dizajnera u tehnologiji.

Dizajneri upoznati sa AI softverom kreirali su kolekcije sačinjene od 15 do 30 izgleda, dizajniranih 100% virtuelno, a koje su predstavljene na "modelima" koji šetaju pistom.

Imerzivna iskustva se kreću od tradicionalnog ambijenta na modnoj pisti, zajedno sa haotičnom bekstejdžom i prvim redom punim A-listera, do svetova fantazije gde "modeli" šetaju plažom ili erom dinosaurusa.

Održane 20. i 21. aprila u Soho's Spring Studios, na istoj lokaciji kao i Nedelja mode u Njujorku, odabrani broj kolekcija bio je prikazan na ekranima.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A post shared by Ai Fashion Week (@fashionweek.ai)

Glasanje će se odvijati onlajn počevši od četvrtka, dok će sudije, uključujući legendarnog šminkera Pat Megrata, pomoći u izboru pobednika, čije će se ime objaviti u maju.

Ali njihovi dizajni neće postojati samo virtuelno: uz podršku modnog/tehnološkog inkubatora u partnerstvu sa "Revolve Group", stvarne kreacije pobednika biće dostupne za kupovinu u gigantu za e-trgovinu, brendu "Revolve", koji postavlja trendove.

Ciril Foiret, osnivač AI kreativnog studija Maison Meta, rekao je za "Post" da se više od 400 ljudi iz celog sveta, pa sve do Izraela i nekoliko lokalnih dizajnera ovde u Njujorku, prijavilo za takmičenje.

- Nedelja mode AI se nada da će utrti put za novo carstvo kreacije. Stvarno mislimo da će AIFW platforma napraviti velike talase u modnoj industriji i pokazati šta možete da uradite i koliko kreativni možete biti kada su u pitanju veštačka inteligencija i mode.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A post shared by Ai Fashion Week (@fashionweek.ai)

Iako su učesnici uglavnom žene, Foiret je rekao da je najiznenađujući podatak o tehnološki pametnim učesnicima, koji su svi dobro upućeni u najsavremeniji softver AI, širok raspon godina od 18 do 65 godina.

Fran, 57-godišnja advokatica za građanska prava iz Njujorka, učestvuje nakon što je sama naučila kako da koristi AI umetničke generatore kada su postali dostupni prošlog leta u njeno slobodno vreme. Sada je vešta sa softverom i prikupila je skoro 9.000 pratilaca na"Instagramu" gde je delila svoje kreacije poslednjih osam meseci.

Iako nikada ne planira da napusti svoj posao advokata, veštačka inteligencija je postala zabavan, laki hobi za Fran, koja je tražila da koristi pseudonim i da joj ime bude skriveno iz profesionalnih razloga.

- Ušla sam u to samo zato što mi je izgledalo kao odličan kreativni izlaz. Zaista nisam o tome razmišljala kao o nečemu višem od samog eksperimentisanja sa novom tehnologijom i korišćenja tehnologije kao kreativnog izlaza.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Moda i lepota