Novi italijanski ambasador turizma je Botičelijeva Venera, koju je oživela veštačka inteligencija
Verovatno je sigurno pretpostaviti da italijanski umetnik Sandro Botičeli nikada nije zamišljao Veneru, boginju ljubavi koja je predstavljena u njegovim remek-delima iz 15. veka „Rođenje Venere“ i „Primavera“ - da jede špagete ili nosi šorts ispred rimskog Koloseuma ili pak da pravi selfi na Trgu Svetog Marka u Veneciji.
Ali nova marketinška kampanja italijanskog ministarstva za turizma pretvorila je drevno božanstvo u „virtuelno uticajnog“ - uz pomoć tehnologije veštačke inteligencije, prenosi "CNN".
Kampanja pod nazivom „Otvoreno za čuda“ prikazuje Veneru obučenu u modernu dizajnersku odeću, koja vozi bicikl ispred Koloseuma i jede picu na obali jezera Komo.
- Venera u ulozi savremenog influensera vodiće svakog međunarodnog posetioca za ruku da otkrije našu zemlju - navedeno je u saopštenju Ministarstva turizma, u kome se dodaje i: - Pozdravljamo Botičelijevu kultnu Veneru, koja daje svoje lice da priča o našoj lepoti, od najpoznatijih velikih gradova do najskrivenijih uglova Italije.
The Ministry of Tourism's new promotional campaign, with Botticelli's Venus as "influencer". pic.twitter.com/YCKBJLpsQ0— Crazy Ass Moments in Italian Politics 🇮🇹 (@CrazyItalianPol) April 21, 2023
Kampanja podrazumeva saradnju između ministarstva turizma i Nacionalne agencije za turizam Italije, a biće prikazana na društvenim mrežama, dok animirana Venera namiguje svojim pratiocima pod oznakom na "Instagramu" @venereitalia23.
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Vatikanski muzej - kolevka kulture
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.